دفاع مقدس نیز مثل قیام عاشورا تداوم یافت

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران همیشه در صحنه حضور داشته و از زمان جنگ تا کنون از انقلاب اسلامی محافظت کرده‌اند، ملت ایران نه تنها برای حفظ این مرز و بوم، بلکه حتی هزاران کلیومتر دورتر نیز مدافع حرم می شوند و از مظلومان کشورهای دیگر هم حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محسن آذر افروز امروز جمعه-۳۰ شهریور- به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: آثار دفاع مقدس در ایران همچون عاشورا ادامه داشته و متوقف نشده است؛ از این رو پس از پایان جنگ آثار جان فشانی و ایثار رزمندگان همچنان دیده می شود.

وی افزود: دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا است؛ در جنگ نابرابر ایران و عراق همه کشورهای دنیا مستقیم و غیرمستقیم به کشور مقابل ایران کمک‌های نظامی و غیر نظامی می کردند و در جبهه داخل نیز با منافقان کوردل در مبارزه بودیم و از هیچ کشوری کمکی دریافت نکردیم، از این رو در اوج جنگ به خودکفایی رسیدیم و امروز این دستاورد را در عرصه های مختلف تکمیل کرده‌ایم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مسیر خودکفایی میسر نشد؛ مگر با تلاش نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی که در راس آن هدایت حضرت امام خمینی (ره) قرار داشت.

با حضور خود در مراسم رژه، نیروهای مسلح را دلگرم کنید

وی تأکید کرد: امروزه دشمن با ایجاد جنگ روانی، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی و احساس یاس و ناتوانی در ملت است.

آذر افروز افزود: مردم همیشه در صحنه حضور داشته و از زمان جنگ تا کنون از انقلاب اسلامی محافظت کرده اند، ملت ایران نه تنها برای حفظ این مرز و بوم، بلکه حتی هزاران کلیومتر دورتر  نیز مدافع حرم می شوند و از مظلومان کشورهای دیگر هم حمایت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: فردا آغاز هفته دفاع مقدس است و از مردم متدین اصفهان دعوت می کنیم که با حضور پر شور خود در مراسم رژه نیروهای مسلح، آنها را دلگرم و تشویق کنند.

کد خبر 353869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.