سرمایه گذاری در نظام آموزشی تحول کشور را رقم می زند

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: سرمایه گذاری و تدوین برنامه هدفمند در نظام آموزشی، تحول کشور را در آینده رقم می زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز سال تحصیلی و ورود ۱۴ میلیون دانش آموز به مدارس اظهار کرد: با آغاز مهر تغییر و تحول جدی در کشور ایجاد می شود و اقدامات گسترده ای در حوزه آموزشی کشور رقم می خورد.

وی افزود: سرمایه گذاری و تدوین برنامه هدفمند در نظام آموزشی، تحول کشور را در آینده رقم می زند و هرچقدر در مدارس فعالیت آموزشی و فرهنگی هدفمندی صورت بگیرد در آینده اتفاقات جدید و موثری را در بخش های مختلف کشور شاهد خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به جمعیت بالای فعال در نظام آموزشی کشور، تصریح کرد: اگر سرمایه گذاری و اقدامات راهبردی موثری در این بخش گسترده صورت بگیرد بسیاری از دغدغه ها و مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور رفع می شود.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه و دانشگاه های سهم موثری در اعتلای کشور دارند، گفت: فعالیت های علمی و پژوهشی بر اساس نیاز کشور باید در این نهادهای مهم علمی صورت بگیرد و دانشگاه ها و حوزه های علمیه در تولید علم نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام رشیدیان به ایام سوگواری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: فعالیت های گسترده فرهنگی در این ۱۰ روز انجام شده که در بخشی از مناطق شهری و روستایی این برنامه ها ادامه دارد البته با وجود مشکلات اقتصادی این اقدامات با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم در راه دین همواره با یقین و استوار حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: وزارت کشور و ستاد عتبات عالیات موضوع صدور ویزای اربعین و مانور بزرگ شیعی را دنبال می کند تا اینکه شرایط برای زائران تسهیل شود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون به وضعیت بین المللی کشور اشاره کرد و افزود: ترامپ با تصمیم گیری های غلط خود نارضایتی مردم و مجلس کشور خود را ایجاد کرده و این دسته از تصمیم گیری ها ارزش دلار این کشور را نیز کاسته که دغدغه هایی را برای پول این کشور ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: فعالیت های ترامپ در تحریم و انزوای اقتصادی ایران با مشکل روبه رو شده و کشورهای اروپایی و کشور های اطراف از جمله عراق در تحریم ایران با آن ها همراهی نخواهند کرد.

کد خبر 353867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.