۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
عکاسی از سرخ ترین طلوع

مسابقه عکاسی طلوع سرخ با محور های محرم و گردشگری مذهبی، محرم و فضای شهری محرم و معماری اسلامی، محرم و فرهنگ عاشورایی و محرم و مکتب اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، مرکز تحقیقات گردشگری، معماری و شهرسازی اصفهان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و همکاری حوزه  هنری استان اصفهان مسابقه عکاسی با محور های محرم و گردشگری مذهبی، محرم و فضای شهری محرم و معماری اسلامی، محرم و فرهنگ عاشورایی و محرم و مکتب اصفهان برگزار کرده است.

شرکت در این مسابقه برای عموم با انواع دوربین دیجیتال، آنالوگ و موبایل آزاد است و هر شرکت کننده می تواند با سه قطعه عکس در این مسابقه شرکت کند. عکس ها باید به محرم سال جاری و سال گذشته مرتبط باشند به سه اثر نخست جوایز ارزنده اهدا می شود و ۴۰ اثر برگزیده این مسابقه در گالری ها به نمایش در خواهد آمد.

شرکت کنندگان باید آثار خود را به صورت لوح فشرده بدون پردازش و با کیفیت حداقل ۳۰۰dpi تا ۱۰ مهر ماه به خانه هنرمندان واقع در خیابان آبشار، دفتر مرکز تحقیقات دانشکده معماری دانشگاه آزاد و یا دبیر خانه مسابقه واقع در خیابان فیض، خیابان واله، تکیه سید العراقین، ساختمان شماره یک، مرکز تحقیقات گردشگری، معماری و شهرسازی اصفهان تحویل دهند.

جهت تحویل الکترونیکی فایل عکس را با فورمت JPG به آدرس رایانامه tolouesorkh@gmail.com ارسال نمایند.

کد خبر 353865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.