سقوط چند اصله درخت در پی وزش شدید باد

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به دنبال وزش شدید باد در بعدازظهر امروز(پنج‌شنبه) چند اصله درخت و دستک درخت سقوط کرد، اما خوشبختانه خسارات مالی و جانی بر جای نگذاشت.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: همزمان با وزش باد در شهر اصفهان مناطق ۱۵ گانه به حالت آماده باش درآمده و تمام معاونان خدمات شهری، مسئولان امور شهر مناطق، فضای سبز و پیمانکاران فراخوانده شدند.

وی با بیان اینکه عصر امروز سقوط چند داربست گزارش شده که خسارتی بر جای نگذاشته است، ادامه داد: با ورزش باد تکایا و ایستگاه های صلواتی با مشکلی رو به رو نشد، اما چند اصله درخت و چند دستک درخت سقوط کرد که  توسط عوامل خدمات شهری جمع آوری شد.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرایند پاکسازی، نظافت و جمع‌آوری از بعدازظهر امروز انجام شده و در ادامه از ساعت ۲۴ امشب به صورت ویژه انجام می شود تا ساعت ۶ صبح فردا شهروندان همچون همیشه اصفهان را تمیز و پاکیزه ببینند.

وی افزود: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای فردا وزش باد را پیش‌بینی کرده، تمهیدات لازم در اداره خدمات شهری انجام شده تا مشکلی به وجود نیاید.

کد خبر 353845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.