سپاهان به خوزستانی بعدی رسید/ برزیلی ها در کلاس آقا معلم

روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا جمعه -۳۱ شهریورماه- با برگزار سه دیدار در شهر های اصفهان، آبادان و تبریز آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، لیگ برتر ایران، پس از وقفه طولانی به دلیل بازی ها ملی دوباره از سر گرفته خواهد شد. جام خلیج فارس در حالی وارد هفته هفتم می شود که پدیده با ۱۵ امتیاز در صدر است و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم، پرسپولیس ۱۲ امتیازیست.

در ادامه بررسی دیدارهای فردا -جمعه ۳۱ شهریورماه- را می خوانید:

ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم؛ اولین نبرد لیگ برتری مهاجری در تبریز

رضا مهاجری که پس از اخراج فیروز کریمی هدایت ماشین سازی تبریز را بر عهده گرفته، در اولین تجربه سرمربیگری این تیم می بایست تیمش را برای رویارویی با پارس جنوبی جم آماده کند. ماشین سازی که از ۶ دیدار تنها چهار امتیاز به دست آورده و در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارد میزبان شاگردان تارتار خواهد بود  که با ۶ امتیاز رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر را از آن خود کرده اند. شاگردان مهاجری سعی دارند با استفاده از شرایط میزبانی سه امتیاز این دیدار را کسب کنند تا به جایگاه خود در جدول سروسامان دهند.

صنعت نفت آبادان-پیکان؛ برزیلی های ایران به کلاس آقا معلم رسیدند

یکی دیگر از بازی های هفته هفتم، نبرد شاگردان پائولو سرجیو و مجید جلالی است. نفتی ها که سابقه تساوی با پرسپولیس و سپاهان را در فصل جاری دارند، فقط پنج امتیاز در ۶ هفته اول به دست آورده اند. اما برد روحیه بخش برابر تراکتورسازی در جام حذفی، می تواند به آن ها کمک کند تا استارت بازگشت به لیگ را از بازی برابر پیکان بزنند. پیکان هم که مثل فصل گذشته تا اینجا خوب کار کرده و با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

سپاهان- فولاد خوزستان؛ سپاهان در اندیشه پیروزی برابر دومین خوزستانی

شاگردان امیر قلعه نویی، هرچقدر که در بازی های خارج از خانه خود در لیگ برتر خوب بوده اند، اما در خانه موفق عمل نکردند و هنوز به پیروزی نرسیده اند. البته سپاهانی ها رکورد چند ماهه عدم پیروزی خود در نقش جهان را هفته گذشته با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر در جام حذفی شکستند و حالا می خواهند با پیروزی برابر فولاد، علاوه بر شکستن رکورد نبردن در نقش جهان در لیگ برتر امسال، رکورد ۱۳۱۶ روزه پیروز نشدن فولاد خوزستان را هم بشکنند. البته فولاد که با هشت امتیاز در رده نهم قرار دارد می تواند با پیروزی در این مسابقه بالاتر از سپاهان ۱۰ امتیازی قرار بگیرد.

کد خبر 353834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.