اصفهان سه درجه خنک‌تر می‌شود/ادامه بارش‌ها تا فردا

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش پراکنده باران و رعد و برق در مناطق غرب و شمال استان اصفهان تا فردا ادامه دارد.

رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگا ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی ناپایدار بر روی استان اصفهان حاکم است.

وی با بیان اینکه بر این اساس نقشه‌های هواشناسی در اکثر مناطق آسمانی ابری و گاهی با افزایش باد روبه‌رو خواهیم بود، افزود: به دنبال بارش های روز گذشته نطنز با ۳.۲ بیشترین بارندگی و اردستان وخورو بیابانک با یک میلی متر کمترین بارندگی را داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز در مناطق غرب و شمال  بارش پراکنده باران همراه با  رعد و برق  پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه  گرد و غبار محلی در مناطق مرکزی، اردستان، کاشان، نطنز، اصفهان، نجف آباد، مبارکه و زرین شهر پیش بینی می‌شود، ادامه داد: غبار محلی امروز به دلیل وزش باد شدید در مناطق وجود دارد و گاهی در برخی مناطق توفان لحظه ای پیش بینی می‌شود.

کریمی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می کند و این روند کاهش تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۳۲ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای ۱۸ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین و میاندشت با دمای پنج  درجه سانتی‌گراد سردترین و خورو بیابانک و چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 353823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.