همگروهی ایران با آمریکا و بلغارستان در دور دوم

بازی های مرحله اول والیبال قهرمانی جهان شب گذشته به اتمام رسید و تیم ها حریفان دور بعد خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته - ۲۷ شهریورماه - بازی های مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان به پایان رسید.

در گروه اول ژاپن توانست با نتیجه سه بر دو از سد آرژانتین گذشت و همین‌طور ایتالیا نیز با حساب سه بر دو، اسلوونی را شکست داد. در این گروه، ایتالیا صدرنشین شد و بلژیک، اسلوونی و آرژانتین نیز با حضور در رتبه های دوم تا چهارم به مرحله دوم صعود کردند.

گروه دوم نیز با پیروزی سه بر صفر برزیل برابر چین و برد سه بر یک فرانسه برابر کانادا به پایان رسید. در این گروه نیز برزیل، هلند، فرانسه و کانادا به ترتیب اول تا چهارم شدند و به دور بعد صعود کنند.

در گروه سوم آمریکا سه بر صفر تونس را شکست داد و صربستان نیز با نتیجه سه بر دو روسیه را از پیش رو برداشت. آمریکا، صربستان، روسیه و استرالیا با قرار گرفتن در رده های اول تا چهارم از گروه سوم راهی مرحله دوم شدند.

 در گروه چهارم نیز لهستان با حساب سه بر یک بلغارستان را شکست داد تا ایران نیز با برد برابر فنلاند، جایگاه دومی خود را قطعی کند. در این گروه لهستان در رده اول قرار گرفت و ایران، بلغارستان و فنلاند به عنوان تیم های بعدی راهی مرحله دوم شدند.

مرحله دوم از چهار گروه چهار تیمی تشکیل خواهد شد، که گروه ها به شکل زیر است:

گروه اول: ایتالیا، هلند، روسیه، فنلاند

گروه دوم: برزیل، بلژیک، اسلوونی، استرالیا

گروه سوم: آمریکا، ایران، بلغارستان، کانادا

گروه چهارم: لهستان، صربستان، فرانسه و آرژانتین

شاگردان کولاکوویچ در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور و یک مهرماه به مصاف حریفان خود در این مرحله خواهند رفت. ملی پوشان ایران در شرایط صدرنشینی و یا قرار گرفتن در جمع دو تیم از بهترین تیم های دوم این مرحله به جمع ۶ تیم برتر صعود کنند.

گفتنی است اولین دیدار ایران در دور دوم روز جمعه - ۳۰ شهریورماه - در برابر بلغارستان است که از ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

کد خبر 353768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.