پژوهش‌های تقاضا محور رویکرد اصلی وزارت علوم است

قائم مقام معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، در امور فناوری گفت: پژوهش‌های تقاضا محور و حلال مشکلات کشور، رویکرد اصلی وزارت علوم است که این، متفاوت با آنچه که امروز کشور آن را در حوزه آموزشی تجربه می‌کند، هست و باید به سمتی برویم که این پژوهش‌ها پاسخگوی نیازها باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پژوهشگاه مواد و انرژی، مهدی کشمیری با اشاره به اینکه سرمایه‌های گرانقدری در پژوهشگاه مواد و انرژی وجود دارد که می‌توانیم جهش‌های بسیار خوبی را در آن شاهد باشیم، اظهار کرد: زیرساخت‌های این پژوهشگاه به جهت امکانات و تجهیزات و نیز فضا و کاربرد، بسیار خوب، آماده و مهیا است تا بهترین استفاده از آن شود و می‌بایست قدر آن را بدانیم.

سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری تصریح کرد: در این راستا اگر عزم جمعی مجموعه همراه باشد تا به سمت تغییر رویکرد و ماموریت جدی برویم، نگاه اول به داخل خود مجموعه است و می‌توانیم به طور جدی‌تر از آن دفاع کرده و ارتباط برقرار کنیم.

کشمیری از ثروت‌آفرینی و ارزش‌آفرینی به عنوان معیار اصلی پژوهشگاه یاد کرد و خواستار اهتمام ویژه در این خصوص شد.

قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیرعلوم ضمن آشنایی با زیر ساخت‌ها و عملکرد پژوهشی و هچنین آگاهی از برنامه‌های جاری پژوهشگاه، از آزمایشگاه‌ها، مرکز رشد، ساختمان سبز و نمایشگاه دائمی تجهیزات و دستاوردهای پژوهشی و فناوری این پژوهشگاه بازدید کرد.

کد خبر 353749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.