ارایه ۲ هزار مشاوره به شهروند اصفهانی در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و شش مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۴۲۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، دوهزار و ۵۳۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۲۹۶ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۹۶ مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است، سایر موارد به سازمان ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج ‌هزار و ۸۸۱ تماس با شهروندان برقرار شده است.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۶۹۱ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع مزاحمت سگ های ولگرد و گزارش ساخت وساز بدون مجوز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و شش مشاوره از جمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.

با توجه به بحران رو به گسترش کمبود آب، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه هدررفت آب در فضای سبز مراتب را همراه با آدرس دقیق با ۱۳۷ در میان بگذارند و به یاد داشته باشند کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در تمام مدت شبانه روز آماده پاسخگوی به تماس ها و شنیدن پیام ها و نظرات شهروندان هستند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 353665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.