پیکر جان باختگان اتوبوس مسافربری قابل شناسایی نیست

نطنز-رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: علی رغم تلاش های کادر پزشکی، در حال حاضر پیکر جان‌باختگان اتوبوس مسافربری تهران به کرمان قابل شناسایی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی کفاشی صبح امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین تلاش های نیروهای امدادی اظهار کرد: عمق فاجعه به حدی است که اورژانس سرآسیاب، هلال‌احمر بادرود، هلال‌احمر نطنز، پلیس‌راه، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، راهداری، آتش‌نشانی و شهرداری ساعت‌ها در حال عملیات درمان و رهاسازی بودند.

وی گفت: اجساد مسافران اتوبوس دچار سوختگی شدید و قابل‌شناسایی نیستند و احتمالا زمان زیادی نیاز است تا شناسایی کامل انجام گیرد.

کفاشی تصریح کرد: تاکنون اطلاع دقیقی از آمار جان‌باختگان حادثه وجود ندارد، زیرا هنوز فهرستی از سوی پایانه مشخص نشده و راننده اتوبوس در بین راه نیز مسافر سوار کرده و این کار سختی موضوع را دوچندان کرده است.

به گزارش‌ ایمنا، شامگاه گذشته یک اتوبوس مسافر بری در آزادراه کاشان- نطنز با یک کامیون حمل سوخت برخورد کرد. این اتوبوس مسافربری از  شرکت تعاونی شماره هفت و از تهران به کرمان در حال حرکت بوده است که بر اثر بی‌احتیاطی پس از برخورد با قسمت عقب تانکر حمل سوخت، واژگون شده و در باند مخالف آتش گرفته است.

کد خبر 353664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.