دریافت غیرقانونی شارژ ثابت از تاکسی‌ها متوقف شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای فاز دوم خدمات دفاتر هماهنگی امور اداری خبر داد و گفت: از اول مهرماه دریافت خدمات اداری تمام تاکسی‌های تهران با کاربری تاکسی تلفنی و تاکسی ویژه در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی میسر می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان با اشاره به خدمات ارائه شده در شرکت‌های خصوصی، اظهار کرد: ارائه خدمات اداری به تاکسیرانان و برخی ذی‌نفعان دیگر نظیر سرویس‌های مدارس، از جمله خدماتی است که شرکت‌های خصوصی به نمایندگی از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مأمور به انجام آن بودند که در دوره مدیریت جدید، رفع معایب و اشکالات گذشته آن به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی راه‌اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی را گامی موثر در خشکاندن ریشه‌های تخلف و فساد، برشمرد و افزود: راه‌اندازی این دفاتر به‌ عنوان یکی از مصادیق توسعه خدمات الکترونیکی، گام مهمی برای تسهیل و افزایش کیفیت ارائه خدمات اداری به تاکسیرانان، استانداردسازی نحوه ارایه خدمات در کل شهر و شفافیت بیشتر خواهد بود که به خشکاندن ریشه بسیاری از تخلفات و سوء استفاده‌های شکل گرفته در سال‌های اخیر کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات با توسعه فضای رقابت برای فعالیت تاکسیرانان، عنوان کرد: به رسمیت شناختن حق آزادی عمل طبیعی برای تاکسیران‌ها در انتخاب دفتری که قصد دریافت خدمات اداری خود را از آن دارند نیز موجب آن خواهد بود که بخش خصوصی توانمند و با کیفیت که در جهت کسب رضایت مشتریان خود سرمایه‌گذاری کرده است تقویت شده و شرکت‌های ناکارآمد نیز انگیزه اصلاح پیدا کنند.

قنادان گفت: با راه‌اندازی فاز اول این دفاتر دریافت خدمات اداری برای کاربری تاکسی‌گردشی تهران در کلیه دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی آزاد شد.

وی از اجرای فاز دوم خدمات دفاتر هماهنگی امور اداری خبر داد و گفت: از اول مهرماه دریافت خدمات اداری تمام تاکسی‌های تهران با کاربری تاکسی تلفنی و تاکسی ویژه در کل دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی میسر می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: اجرای این مرحله علاوه بر تسهیل ارائه خدمات به تاکسیرانان، موجب حذف تخلفات برخی شرکت‌های تاکسیرانی خصوصی نظیر دریافت غیرقانونی شارژ ثابت خواهد شد، چراکه تاکسیران در انتخاب محل دریافت خدمات اداری خود، مختار است.

قنادان به شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی توصیه کرد تا علاوه بر رعایت دقیق اصول و ضوابط قانونی، بر ظرفیت‌های مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع در دفاتر خود بیفزایند، چراکه امروزه فعالیت بخش خصوصی منوط به رضایتمندی مشتریان خواهد بود.

مدیرعامل تاکسیرانی در پایان نسبت به هرگونه تخطی در دفاتر هماهنگی امور اداری هشدار داد و گفت: در صورت اثبات کوچک‌ترین تخلف در دفاتر هماهنگی امور اداری با مرتکبین احتمالی برخورد خواهد شد.

کد خبر 353610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.