فساد در سازمان ثبت کم می‌شود

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سعی داریم با الکترونیکی شدن خدمات ثبت در کشور از میزان فساد در این زمینه بکاهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد تویسرکانی راوری ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح ساختمان جدید ادارات ثبت اسناد و املاک شمال و شرق اصفهان اظهار کرد : سازمان ثبت اسناد و املاک مسئولیت سنگینی به عهده دارد، نظم موجب پیشرفت فعالیت‌های این سازمان می‌شود و چنانچه این اصل مورد توجه قرار نگیرد کار از پیش نمی‌رود.

وی افزود: امروز اهتمام ما این است که امور ثبت که یک امر حکومتی را ارتقا ببخشیم و بخشی از مشکلات حال حاضر را با الکترونیکی کردن امور حل کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: ما برای موفقیت باید شفافیت ایجاد شود و اهتمام به شفافیت است. معتقدیم عدم شفافیت کار دشمن را راحت می‌کند و ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید با سعی خود این موضوع را حل کنیم.

وی با بیان اینکه با الکترونیکی شدن خدمات ثبت اسناد به صورت سالانه ۳۰ میلیون نفر از حضور مردم در ادارات ثبت کم می‌شود، افزود: سعی داریم فسادهای اداری سیستم سنتی گذشته را کم کنیم و از سوی دیگر هزینه‌های مردم را نیز کمتر کنیم تا سطح رضایت آنها بیش از پیش شود.

معاون قوه قضائیه گفت : باید بررسی کنیم چگونه با هزینه چگونه بهره‌وری را بالا ببریم و باید بگویم اقدامات ما نیازمند همکاری سایر ادارات و سازمان‌هاست که انتظار این همکاری را داریم.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما توسعه ثبت رسمی است که این مورد موجب کاهش هزینه‌ها در سایر خدمات می‌شود.

کد خبر 353433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.