ایجاد غرفه‌های ویژه عرضه لوازم التحریر در بازارهای کوثر

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر غرفه‌های عرضه لوازم التحریر با محوریت تأکید بر استفاده از کالای ایرانی در تمام بازارهای کوثر شهرداری اصفهان دایر شده و به صورت ویژه تا ۱۵ مهر در خدمت شهروندان است.

سعید خاکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اختلاف قیمت لوازم التحریر عرضه شده در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان نسبت به قیمت‌های سطح بازار ۲۰ درصد است.

وی با بیان اینکه تأمین کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب از مهمترین اهداف بازارهای روز کوثر به شمار می رود، افزود: خوشبختانه فرهنگ حمایت از کالاهای ایرانی در بین مردم نهادینه شده و بهره برداران بازارهای کوثر نیز محوریت خرید و تأمین مایحتاج مردم را کالای ایرانی قرار داده اند.

مدیر بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح چهاردهمین بازار روز کوثر در بلوار شفق، خاطرنشان کرد: پانزدهمین بازار کوثر نیز در مجموعه شهید کشوری و کوثر شماره ۱۶ در منطقه ۱۵ شهرداری (خوراسگان) در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: تنوع کالا، کاهش قیمت، کاهش آلودگی هوا، حذف واسطه‌های غیرضروری، کمک در بهبود ترافیک شهری و کاهش سفرهای درون شهری از مزایای فروشگاههای شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

خاکی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد کالاهای موجود در بازارهای کوثر ایرانی است، گفت: در فاکتورهای بازار کوثر گزارش خرید کالای ایرانی و خارجی به خریداران داده می‌شود.  

کد خبر 353430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.