۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
هوا پنج درجه خنک می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: افزایش رطوبت در هوای اصفهان منجر به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در اکثر مناطق استان شده است.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم است.

وی به افزایش رطوبت در جو استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در این شرایط با افزایش ابر در بعد از ظهر روبه‌رو خواهیم بود که بیشترین افزایش را در شهر اصفهان، مناطق جنوبی و غربی استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استمرار شرایط کاهش دما طی سه روز آینده در استان اصفهان گفت: افزایش رطوبت منجر به کاهش سه درجه‌ای دما در شهر اصفهان و کاهش پنج درجه‌ای  دما در مناطق شرقی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان ۱۸ درجه و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در این بازه زمانی بویین میان دشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و آران و بیدگل با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 353425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.