دو گل روی اشتباه دفاعمان دریافت کردیم/ بازی بعد از دقیقه ۳۰، متعادل بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: بازیکنان ما در انجام شرح وظایف بسیار بد عمل کردند و روی هر دو گلی که دریافت کردیم اشتباه دفاع ما محرز بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود مهابادی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: به تیم سپاهان و مردم خوب اصفهان تبریک می گویم، شروع بدی داشتیم و در ۵ دقیقه اول دو گل دریافت کردیم. بازیکنان ما در انجام شرح وظایف بسیار بد عمل کردند و روی هر دو گلی که دریافت کردیم اشتباه دفاع ما محرز بود. تا دقیقه ۳۰ سپاهان از ما بهتر بود اما در ادامه بازی، متعادلی را داشتیم.

وی افزود: این که در نیمه دوم توانستیم خودمان را پیدا کنیم، برای ادامه لیگ تجربه مناسبی برای بازیکنان ما است و از ابتدای مسابقه هم برد سپاهان قابل پیش بینی بود. سپاهان آماده ترین تیم لیگ است و امیدوارم در ادامه جام حذفی موفق باشند. اصفهانی ها با احترام به تیم مقابل، سپاهان را تشویق کردند که این نشان از فرهنگ بسیار بالای آن ها است. داوری بازی بسیار خوب بود و مشکلی نداشت.

سرمربی شهرداری ماهشهر افزود: تیم امیر قلعه نویی هیچوقت حریف را دست کم نمی گیرد، تعویض های ما در بهتر شدن بازی تیم تاثیر بیشتری داشت و یکی از بازیکنانی که در نیمه نخست به میدان آوردیم بازیکن جوانان باشگاه بود که نشان داد می تواند بازیکن بزرگی شود. دروازه بان ما کمی مصدوم بود اما ترجیح دادیم که به بازی ادامه دهد. وقتی یک تیم دو گل در ۵ دقیقه دریافت می کند، از لحاظ روحی به هم می ریزد اما پس از آن توانستیم تغییر سیستم دهیم و بهتر بازی کنیم.

کد خبر 353382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.