۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
صعود سپاهان با طلسم شکنی در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد شهرداری ماهشهر بگذرد. در ادامه گزارش این دیدار را می خوانید:

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری ماهشهر

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۵ هزار نفر

گل‌ها: مهرداد محمدی (دقیقه ۳)، سجاد شهباززاده (دقیقه ۵) و عزت الله پورقاز (دقیقه ۱۸) برای سپاهان؛ سعید خردمند (پنالتی- دقیقه ۶۴) برای شهرداری ماهشهر

اخطار: محمدرضا فیروززاده (دقیقه ۲۵) و خیراله ویسی آراء (دقیقه ۸۸) از شهرداری ماهشهر؛ میلاد سرلک (دقیقه ۹۰) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، ولادیمیرکومان (۶۰- بختیار رحمانی)، سجاد شهباززاده (۷۵- میلاد سرلک)، مهردادمحمدی، کیروش استنلی و ساسان انصاری (۴۶- رضا دهقان)

سرمربی: امیر قلعه نویی

شهرداری ماهشهر: میر رسول حسینی، ایمان کیانی، محمود خمیسی، محمدباشی، خیراله ویسی آرا، رضا جباری (۳۸- علی محمدی)، ادریس کوچکی (۳۹- حمیدرضا عبادی)، سجاد قنواتی (۸۲- صادق گشنی)، محمدرضا فیروز زاده، ایمان شوریابی، سعید خردمند

سرمربی: داود مهابادی

داور: موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و میثم حیدری

شرح بازی:

سپاهان در حالی میزبان شهرداری ماهشهر بود که از ترکیب اصلی خود در این بازی استفاده کرده بود تا کابوس حذف فصل گذشته در اولین دیدار جام حذفی برایش تکرار نشود. سپاهان بازی را طوفانی آغاز کرد و قبل از اینکه ۳ دقیقه از آغاز بازی بگذرد با شوت محکم مهرداد محمدی از حریف پیش افتادند. فشار حملات سپاهان در ادامه با دو گل از شهباززاده و پورقاز در دقایق ۵ و ۱۸ همراه شد تا سپاهان خیلی زود کار را تمام کرده باشد.

در ادامه با دو تعویضی که داود مهابادی انجام داد کمی بازی متعادل‌تر شد هرچند سپاهان باز هم حاکم توپ و میدان بود و بر بازی مسلط بود.

در ابتدای نیمه دوم شهرداری ماهشهر با ارائه یک بازی هجومی سپاهان را تحت فشار گذاشت که حاصل آن یک ضربه پنالتی و تک گل آنها در این بازی بود. سپاهان که در نیمه دوم بازی چندان چشم نوازی را برابر تیم دسته اولی به نمایش نگذاشت در نهایت با اتکا به همان ۳ گل نیمه نخست توانست مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را به سلامت پشت سر بگذارد.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (۳- سپاهان)- توپ در سمت راست محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و او با حرکت پا به توپ و ضربه‌ای محکم دروازه شهرداری را فرو ریخت.

۰-۲ (۵- سپاهان)- فشار استنلی روی مدافع شهرداری منجر به اشتباه او شد تا در ادامه با پاس استنلی با ضربه سر توپ به شهباززاده برسد و او از درون محوطه جریمه دومین بار دروازه شهرداری را باز کند.

۰-۳ (۱۸- سپاهان)- ارسال پای چپ مهرداد محمدی از سمت راست در تیر دور با ضربه سر پورقاز همراه شد تا اختلاف به ۳ گل برسد.

۱-۳ (۶۴- شهرداری ماهشهر)- با خطای ایران پوریان روی خردمند، داور پنالتی اعلام کرد تا خود خردمند دروازه سپاهان را از روی نقطه پنالتی باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۶- توپ در موقعیت تک به تک به ساسان انصاری رسید اما ضربه او به دستان دروازه‌بان کوبیده شد و دور شد.

دقیقه ۷۷- ارسال رضا دهقانی از سمت چپ با ضربه سر ایران پوریان همراه شد که توپ در دستان دروازه بان شهرداری ماهشهر قرار گرفت.

دقیقه ۸۵- شوت استنلی سوارز از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه بان دفع شد.

دقیقه ۹۰- ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

۱- شعارهای هواداران سپاهان علیه رئیس کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال و پرسپولیسی خواندن آنها اتفاق حاشیه‌ای این دیدار بود.

۲- پیروزی سپاهان در این دیدار اولین پیروزی طلایی پوشان در سال ۹۷ در ورزشگاه نقش جهان بود!

بهترین بازیکن:

مهرداد محمدی که یک گل و یک پاس گل در این بازی به ثبت رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 353379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.