اگر اسرائیل غلطی کرد، دیگر روی زمین باقی نمی ماند

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: آمریکایی‌ها متوجه شدند که با جنگ نظامی در ایران موفق نخواهند بود؛ امروز ده‌ها هزار موشک وجود دارد که اگر اسرائیل غلطی کرد، دیگر اسرائیلی روی زمین باقی نماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمجتبی میردامادی امروز (جمعه) در خطبه نماز سیاسی- عبادی جمعه اصفهان اظهار کرد: همه را به تقوا توصیه می‌کنم. اگر همه خدا را مدنظر بگیریم و کارها را برای خدا انجام دهیم و از نافرمانی بپرهیزیم مشکلی در زندگی‌مان به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: انسان دارای دو شخصیت است اگر به دعا و خدا متکی شد از همه موجودات بالاتر است و اگر به نفس متکی شد از همه موجودات پایین‌تر و پست‌تر است، در این صورت است که در عالی‌ترین مقام‌ها آفریده می‌شود ولی به پست‌ترین پستی‌ها کشیده می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: روز عاشورا روز نمایش نَفس بود. انسانی که اسیر مال و نفس و دنیا می‌شود نه به طفل و جوان رحم می‌کنند و نه به زنان. آن‌قدر بی‌رحمی و وقاحت وجود یزیدیان را گرفته بود که به طفل شیرخوار امام حسین (ع) نیز رحم نکردند.

سعودی‌ها در یمن به نتیجه‌ نمی رسند

میردامادی ادامه داد: چندین سال است بمب‌های آمریکایی و انگلیسی است بر سر مردم یمن می‌ریزند و به هیچ‌کسی رحم نمی‌کنند، این حکایت انسان های امروزی است؛ سعودی‌ها قطعاً در یمن به نتیجه‌ای نخواهند رسید. در صحرای کربلا انسان‌های خوب نیز خود را به نمایش گذاشتند. عظمت این مملکت مدیون شهدا و انسان‌های خوب است.

وی با اشاره به احتکار در شرایط کنونی گفت: چرا این اتفاق‌ها می‌افتد؟ این افراد چگونه می‌خواهند پاسخ مردم را در دنیای دیگر بدهند؟ دارو را مخفی کردند و لوازم مورد نیاز مردم را مخفی کردند و خون مردم را در شیشه کردند تا چهار صباحی بتوانند در آسایش زندگی کنند اما پولی که از این راه به دست می‌آید برکتی ندارد.

امام جمعه موقت استان اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند اگرچه آمریکایی‌ها در مورد ایران مسائل موشکی را مطرح می‌کنند اما مشکل آن‌ها فراتر از این‌ها است. در این ۴۰ سال بیش از ۴۰ برابر رشد کردیم.

برخی گلایه ها از خودمان است

میردامادی اضافه کرد: ما اگر موشک نسازیم و تمام موشک‌ها را تحویل دهیم، که برخی از رییس جمهورهای گذشته این حماقت را کردند و پس از آن آمریکا کودتا کرد و خودشان را از میان برد و تمام خواسته‌های آمریکا را برآورده کنیم آن‌ها آرام نمی‌نشینند و تمام قدرتشان را به کار می‌گیرند که جمهوری اسلامی نباشد.

وی گفت: دشمنان در این ۴۰ سال با تمام صلاح‌های نظامی و میکروبی و... تلاش کردند تا جمهوری اسلامی را شکست دهند. روح جهادی شما مردم پس از هشت سال دشمن را به شکست وادار و دنیا صدام را به عنوان متجاوز شناسایی کرد.

امام جمعه موقت استان اصفهان افزود: آمریکایی‌ها متوجه شدند که با جنگ نظامی در ایران موفق نخواهند بود. امروز ده‌ها هزار موشک وجود دارد که اگر اسرائیل غلطی کرد، دیگر اسرائیلی روی زمین باقی نماند.

میردامادی گفت: امروز دشمن از راه اقتصاد و فرهنگ با ما در جنگ است؛ رسانه‌های مجازی چندین هزار سایت‌های دشمن برای جنگ اقتصادی و فرهنگی بسیج شده‌اند. جنگ فرهنگی به مراتب خطرناک‌تر از جنگ نظامی است. در جنگ نظامی با گلوله و خاک بیدار می‌شوند اما در جنگ فرهنگی که مواد مخدر است همه را خواب می‌کنند؛ برخی گلایه ها از خودمان است.

آنچه از ما خواسته شده، مقامت است

وی افزود: اگر دشمن دنیای ما را از میان ببرد، ما نباید آخرت خودمان را از میان ببریم. اینکه به روحانیون با چشم بد نگاه می‌کنند و نماز نمی‌خوانند اثرات جنگ فرهنگی است. آمریکایی‌ها کار خودشان را می‌کنند اما از قوه قضاییه می‌خواهیم که با شدت و قدرت و با عدالت این مسائل را سریع برسی کند و اجازه ندهند اگر دشمن در جنگ نظامی شکست خورد در جنگ فرهنگی پیروز شود.

امام جمعه موقت استان اصفهان تصریح کرد: امروز خطر فرهنگی بی‌دین و منحرف کردن جوانان و دور کردن آن‌ها از مساجد و نماز جمعه است. خداوند به دل‌های لایق الهام کرده که در راه انقلاب و در راه دین به فیض شهادت برسند. اجازه ندهید دشمن در موضوع اقتصادی به آرزوهای خودش برسد.

میردامادی افزود: قدرت‌های استکباری بیش از آنکه توانایی داشته باشند با استفاده از تشر و اخم کار خود را پیش می‌برند. اگر ملتی از این تشر و اخم نترسید و به قدرت خود اعتماد کرد و با قدرت وارد راه عدالت شد، می‌تواند ظالمان و مستکبران را سر جای خودشان بنشاند و شکست دهد. آنچه از ما خواسته شده، مقامت است.

وی در ادامه گفت: وزیر آموزش و پرورش از برخورد با مدیرانی که هزینه می‌گیرند خبر داد، باید عملکرد او را ببینیم. کارگری که در اجاره خانه‌اش مانده و سه فرزند دارد باید برای هرکدام ۵۰۰ هزار تومان تا یک‌میلیون شهریه بدهد. این مسائل برای مردم درد است. باید ابتدا دردهایمان را درمان کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

کد خبر 353351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهزیار IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    عرض سلام و خسته نباشید بی نهایت بابت مطالب ارزنده این سایت از مسئولین این سایت و این نهاد ممنونم خداقوت...