حذف تلخ ذوب‌آهن به دست یحیی/خداحافظی اولین نماینده اصفهان

تیم فوتبال پدیده مشهد با تکرار شکست ذوب‌آهن در اصفهان توانست به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم پدیده مشهد موفق شد ذوب‌آهن را در فولادشهر از گردونه رقابت‌ها خارج کند. در ادامه گزارش این دیدار را می خوانید:

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: حدود پانصد نفر

گل‌ها:

ابوذر صفرزاده دقیقه ۳ برای ذوب‌آهن، سعید صادقی دقیقه۳۴ و ۱+۹۰ برای پدیده

اخطار:

هادی محمدی (ذوب‌آهن) مرتضی منصوری و یوسف بهزادی(پدیده}

ترکیب دو تیم:

ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی‌محمدی، حمید بوحمدان، زبیر نیک‌نفس(۷۶-محسن مسلمان)، قاسم حدادی‌فر(۸۸-محمدرضا عباسی)، مهران درخشان‌مهر، گابریل هرناندز، میلاد فخرالدینی، مسعود ابوذر صفرزاده و ماریون سیلوا(۷۱-محمدرضا حسینی)

سرمربی: امید نمازی

پدیده مشهد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، رضا ناصحی(۸۲-امیر منصوریان)، مهران امیری، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری(۳+۹۰ سینا زامهران)، سعید صادقی، یونس شاکری و مرتضی منصوری

سرمربی: یحیی گل محمدی

تیم داوری:

‏سید مهدی سید علی، محمدرضا منصوری، سجاد طوری و جواد رحیم زاده

شرح بازی:

ذوب‌آهن و پدیده به عنوان دو تیم لیگ برتری در حالی در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دیدار یکدیگر رفتند که انتظار می‌رفت شاگردان امید نمازی بعد از باخت در جریان رقابت‌های لیگ در این مسابقه بتواند انتقام باخت خودش را بگیرد و راهی مرحله بعد شود.

ذوب‌آهن خیلی زود به هدف خودش رسید و با ضربه سر صفرزاده از حریف خودش پیش افتاد تا به پیروزی در این بازی امیدوار شود. اما در ادامه پدیده عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف خودش داشت، در طول نیمه اول فشار بسیار زیادی بر روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد و در دقیقه ۳۴ توانست با ضربه صادقی به گل تساوی دست پیدا کند.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و دو تیم فشار آنچنانی بر روی دروازه رقیب نیاوردند تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد. با شروع نیمه دوم باز هم پدیده عملکرد بهتری نسبت به ذوب‌آهن داشت و به نظر می‌رسید که شناخت کامل یحیی گل محمدی از اکثر بازیکنان ذوب‌آهن اجازه اجرای برنامه‌های امید نمازی را نمی‌داد.

بازی محتاطانه هر دو تیم به خصوص در ۱۵ دقیقه پایانی نشان از رسیدن بازی به وقت‌های اضافه داشت که در ثانیه‌های پایانی باز هم سعید صادقی یک گل مهم دیگر برای تیمش به ثمر رساند تا پدیده راهی مرحله بعدی جام حذفی شود و ذوب‌آهن به مانند فصل گذشته در خانه حذف شود.

شرح گل‌ها:

دقیقه۳- گل اول ذوب آهن: سانتر دقیق نیک نفس از جناح چپ به پشت محوطه شش قدم ارسال شد و ابوذر صفرزاده با یک ضربه سر دقیق توپ را به کنج دروازه پدیده فرستاد.

دقیقه۳۴- گل اول پدیده: پاس قاسمی نژاد از جناح چگ در داخل محوطه جریمه نصیب صادقی شد تا این بازیکن با استپی مناسب و ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه ذوب‌آهن بفرستد.

دقیقه۱+۹۰- گل دوم پدیده: سانتر دقیق قاسمی نژاد از جناح چپ به روی تیر دوم ارسال شد تا سعید صادقی از گوشه محوطه شش قدم با یک شوت سرضرب توپ را به طاق دروازه ذوب‌آهن بکوبد.

دقایق حساس:

دقیقه۱۳- شوت خلعتبری از پشت محوطه جریمه در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه۱۵- شوت قاسمی نژاد از پشت قوس محوطه جریمه مماس با تیرعمودی دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه۱۹- شوت پای چپ قاسمی نژاد از داخل محوطه جریمه توسط مظاهری کنترل شد.

دقیقه۳۸- پاس عرضی خلعتبری به طرز خطرناکی از مقابل دروازه ذوب آهن عبور کرد.

دقیقه۵۱- شوت خطرناک مرتضی منصوری به بالای دروازه ذوب‌آهن رفت.

دقیقه۵۳- ضربه ایستگاهی خلعتبری از پشت محوطه جریمه با واکنش رشید مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۴- کرنر خلعتبری از جناح چپ به صورت مستقیم به سمت دروازه ذوب‌آهن ارسال شد که مظاهری با کف دست توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه۶۳- ضربه درخشان مهر از داخل محوطه جریمه توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

اتفاق ویژه:

تکرار باخت لیگ برتری ذوب‌آهن در مقابل پدیده و حذف دوباره ذوب‌آهن در خانه از اتفاقات ویژه این بازی بود.

بهترین بازیکن:

سعید صادقی بازیکن گمنام پدیده با زدن ۲ گل در این بازی ستاره میدان بود.

کد خبر 353312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.