برچسب ساختار شکنی به یکدیگر نچسبانیم

نجف آباد- کارشناسی سیاسی گفت: باید پایه های انقلاب براساس راستگویی و صداقت استوار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام محمود واحد عصر روز گذشته (پنج شنبه) در مراسم نهمین سالگرد درگذشت آیت الله منتظری با بیان اینکه مشکل امروز جامعه این است که برخی قانون را تفسیر به رای می کنند، اظهار کرد: صدا و سیما در طول چهار دهه پیروزی انقلاب، در مورد قانون اساسی حتی چند دقیقه ای نیز برنامه تبیینی و تفسیری نداشته است زیرا افرادی که آگاهی مردم را در تضاد با منافع خود می دانند، از شفافیت می ترسند.

وی با اشاره به اعتراضات مردمی افزود: همه مردم روح انقلاب در وجودشان است و همه اعتراضات آنها سیاسی نیست به همین دلیل باید جایی باشد که بتوانند طبق قانون، حرفشان را بزنند.

وی با بیان اینکه نظارتی که در قانون اساسی آمده با چیزی که اجرا می شود تفاوت دارد، افزود: جلوگیری از فعالیت احزاب سبب می شود در انتخابات مجلس بیش از ۱۲۰ هزار نفر ثبت نام کنند که به اذعان یکی از مسئولان سابق شورای نگهبان، امکان بررسی دقیق صلاحیت آن ها در طول ۲۰ روز وجود ندارد و حق خیلی از افراد پایمال می شود. در نجف آباد نیز شاهد بودیم برای دوره اخیر مجلس حدود ۵۰ نفر اسم نوشتند که تنها هفت نفر آن ها تایید صلاحیت شدند.

واحد تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با بسیاری از مسایلی که باعث فساد در کشور شده مقابله شد، اما مشکل بانک ها هنوز رفع نشده و دغدغه ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: امروز باید با مردم با منطق صحبت کرد اختلاف سلیقه همیشه وجود داشته و دارد پس برچسب ساختار شکنی به یکدیگر نچسبانیم.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه باید پایه های انقلاب براساس راستگویی و صداقت استوار باشد، خاطرنشان کرد: اسم شهید حججی در مقابل دیگر بزرگان و شهدا بر تاریخ نجف آباد می درخشد تمامی فداکاری و از جان گذشتگی آنان در کنار یکدیگر و در راستای نهضت اسلام ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم خیلی خوب حق و باطل را متوجه می شوند، تاکید کرد: مسئولان باید در برابر مردم فروتن باشند و هرکس در هر پست و مقامی اگر بزرگان دین را نادیده بگیرد، پایه های جامعه خواهد لرزید.

کد خبر 353306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.