فعالیت های هنری، مشارکت اقتصادی بانوان را تقویت کرده است

تیران-رییس کمیسیون بانوان شورای شهر تیران گفت: فعالیت در تمامی حوزه های هنری مشارکت اقتصادی بانوان تیران را تقویت کرده است.

بهاره دولت یار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشارکت زنان در فعالیت های اقتصادی اظهار کرد: فعالیت های هنری از جمله صنایع دستی زمینه مشارکت اقتصادی بانوان تیران را تقویت کرده و آنان با توجه به سلایق خود در این حوزه فعال شده اند.

وی افزود: با حمایت مسئولان شهرستان تیران و کرون زمینه های فعالیت و توانمندسازی بانوان بیش از بیش گسترش یافته که نتیجه این فعالیت در بخش های هنری و صنایع دستی رشد اقتصاد است.

عضو شورای شهر تیران ادامه داد: جشنواره انگور فرصت فعالیت و حضور بانوان برای عرضه فعالیت های هنری و توانمندی های فردی آن ها را در سطح شهرستان بیش از گذشته فراهم کرده و مدیریت شهری با نگاه ویژه غرفه هایی از نمایشگاه را در اختیار بانوان قرار داده است.

وی با بیان اینکه برخی از بانوان این شهرستان تولیدات فاخری در حوزه صنایع دستی داشته اند، خاطرنشان کرد: فضای نمایشگاهی در مرکز استان اصفهان برای نمایش و عرضه تولیدات این دسته از هنرمندان تیران فراهم شده که این اقدامات فعالیت اقتصادی حوزه بانوان را تقویت می کند.

دولت یار با اشاره به جنبه های مختلف جشنواره انگور یادآورشد: این جشنواره به عنوان یک رخداد فرهنگی آثار زیادی برای رونق فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تیران و کرون فراهم می کند که تعامل بین دستگاه ها و تشکل های مردم نهاد برای تقویت این رخداد نیاز است.

وی اضافه کرد: تقویت محتوایی برنامه نیازمند همکاری افراد صاحب نظر و دلسوزان شهرستان است تا اینکه با یک انسجام و همدلی بین مسئولان و مردم اتفاق های جدیدی را در این دیار شاهد باشیم.

کد خبر 353237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.