۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
نمایش دو اثر به بهانه هفته آب

به بهانه هفته فرهنگی آب دو اثر از "عباس خلیلی" در نمایشگاهی با عنوان "تماشای دو نقاشی از عباس خلیلی" در موزه هنرهای معاصر اصفهان در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

مهدی تمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه "تماشای دو نقاشی از عباس خلیلی" به بهانه هفته فرهنگی آب، اظهار کرد: تصور همه مردم از برگزاری نمایشگاه وجود بیش از ۲۰ اثر، افتتاحیه و سخنرانی است در حالی که در دنیای معاصر برپایی نمایشگاه بسیار راحت تر از آن چیزی است که همه تصور می کنند، یعنی گالری دار و موزه دار می توانند به بهانه تنها یک اثر، نمایشگاه بگذارند.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یک هفته را به عنوان هفته فرهنگی آب معرفی کرد که روز آخر این هفته مصادف با هفتم شهریورماه بود این موضوع بهانه ای بود تا بتوانیم از "عباس خلیلی" به عنوان یک نقاش کهنه کار تهران که سال های زیادی ساکن اصفهان است اما ناشناخته مانده اند، دعوت کنیم.

وی ادامه داد:  "عباس خلیلی" هنرمند معاصر و نوگرا است و مدت زیادی است که تنها بر روی آب و خشکسالی کار می کند، هفته فرهنگی آب بهانه خوبی بود تا آثار این هنرمند دیده شود و دو اثر از این هنرمند به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "تماشای دو نقاشی از "عباس خلیلی" به بهانه هفته فرهنگی آب تا ۲۳ شهریورماه در موزه هنر های معاصر اصفهان، واقع در خیابان استانداری میزبان هنر دوستان است.

کد خبر 353095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.