توزیع خدمات عادلانه شهری به هیئات مذهبی اصفهان

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال سعی ما بر آن بوده تا خدمات حوزه تبلیغات و حمایت به همه هیئات به صورت یکسان و عادلانه توزیع شود.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه همه تلاش ما در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان توزیع عادلانه خدمات است، اظهار کرد: این امر را در همه زمینه‌ها در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در خصوص ارایه خدمات به هیئات مذهبی نیز به صورت عادلانه رفتار  کرده‌ایم، ادامه داد: امسال نگاه شهرداری به ارایه خدمات در حوزه تبلیغات و سایر بخش ها به همه باز هیئات مذهبی یکسان بوده و توزیع خدمات عادلانه انجام شده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال به دلیل برخی از مسایل و مشکلات مالی و اقتصادی برخی هیئات نتوانستند به اندازه سال‌های گذشته کمک‌های مورد نظرشان را دریافت کنند، افزود: نباید از این شرایط برداشت دیگری شود، تمام هیئات مذهبی برای ما در ایام سوگواری یکسان هستند و نگاه جریان سیاسی، حزبی و گروهی بر روی این مسئله وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر این باوریم در جلسات هیئت های مذهبی همان طور که اصولگرایان حضور پیدا می کنند اصلاح طلبان  نیز شرکت می کنند و هر خدمتی ارایه می شود به مردم است و مردم به هر روشی از این سفره بهره برداری می کنند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: در حوزه ارایه خدمات به هیئات مذهبی هیچ نگاه سیاسی وجود ندارد و کسی نباید چنین برداشتی از ارایه خدمات در این زمینه داشته باشد.

کد خبر 353027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.