شورای پنجم مشهد با تمام نامهربانی‌ها عملکرد مثبتی داشته است

مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌ها گفت: ازنظر من شورای پنجم مشهد در طی یک سال گذشته با تمام نامهربانی‌ها و موانع و چالش‌ها عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

مهدی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا  با بیان اینکه مدیریت محلی چیزی نیست که توسط ما ابداع‌شده باشد، اظهار کرد: مدیریت محلی تجربه‌ای است که در کشورهای پیشرفته نتایج خوبی به همراه داشته است و از ظرفیت آن به بهترین نحو بهره برده‌اند.

وی بابیان اینکه ما چاره جز واگذاری امور به مردم نداریم، گفت: در کشور ما علی‌رغم جایگاهی که برای مدیریت محلی دیده‌شده و دارای جایگاهی رفیع است اما در اجرا در طی پنج دوره از عمر شوراها با مشکلات زیادی مواجه بودیم.

 مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌ها افزود: در دوره پنجم شوراها عزم راسخی برای دستیابی به جایگاه واقعی شوراها ایجاد شده است و با توجه به طرح‌هایی که توسط شورای عالی استان‌ها به مجلس ارائه‌شده و همچنین اتحاد این شورا، امیدواریم بسیار سریع جایگاه مدیریت محلی احیا شود تا بتوانیم از ظرفیت بزرگ شوراها استفاده کنیم.

درویشی با اشاره به شورای پنجم شهر مشهد گفت: شورای پنجم مشهد ازنظر من در طی یک سال گذشته با تمام نامهربانی‌ها، موانع و چالش‌ها، عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

کد خبر 353019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.