شائبه بحران اقتصادی را تقویت نکنید/اکنون زمان وحدت است

شهرضا- یک فعال سیاسی در شهرضا گفت: نباید شائبه بحران اقتصادی یا تشدید تنش مالی را طوری تقویت کنیم که به افزایش معضلاتی از جمله تورم و رکود منجر شود، مشکلات اقتصاد کشور نیازمند تدبیر و مدیریت است.

محمد ایزدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه کتمان وضعیت نامناسب اقتصادی و مشکلات مالی مردم نوعی ساده انگاری است، اظهار کرد: باید با پذیرش واقعیت برای رفع مشکل اقدام کنیم، زیرا پذیرش حقیقت و پرهیز از فرافکنی، نخستین گام موفقیت است.

وی با بیان اینکه سخنان رییس جمهور و وزرا نشان از  عزم آن ها برای برطرف کردن مشکلات دارد، اظهار کرد: دولت تاکنون راهکارهای مختلفی را پیشنهاد کرده که بعضی از آن ها ناکارآمد و شکست خورده و بعضی سودمند بوده است.

این فعال سیاسی شهرضا با تاکید بر ضرورت پرهیز از انجام اقدامات شتاب‌زده و هیجانی، اظهار کرد: وقتی وزیر اقتصاد تغییر می کند یا وقتی رییس بانک مرکزی جابه جا می شود، نوسانات محسوسی نیز در بازار مشاهده می شود، این مسئله نشان می دهد که بخش زیادی از آنچه واقع شده جنبه روانی دارد.

ایزدی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی احزاب اصولگرا و اصلاح طلب باید بیش از هر چیزی به ایران و حفظ اساس انقلاب بیاندیشند و برای این منظور، اتحاد مهمترین عامل موفقیت است.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته حملات احزاب سیاسی و لیدرهای هر دو جناح به یکدیگر به حدی افزایش یافت که آستانه تحمل مردم را از بین برده، در حالی که بیان مواضع سیاسی با تخریب دیگران متفاوت است.

این فعال سیاسی شهرضا با اشاره به در پیش بودن دور دوم تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: سیاست های ترامپ در همه بخش ها شکست خورده است، او در خصوص مسئله کره شمالی و در تجارت جهانی به در بسته خورد و با خروج از برجام از خود چهره ای عهد شکن و نامطمئن نشان داد.

ایزدی ادامه داد: آمریکا نمی تواند با تحریم به اهداف خود برسد، ترامپ در ماه های آینده شاهد ثبت شکست دیگری در کارنامه سیاسی خود خواهد بود، چون ایران به لحاظ استراتژیک قدرتمند و به لحاظ نظامی غیر قابل نفوذ است.

وی گفت: مردم باید با پذیرش واقعیت از انجام اقداماتی که منجر به تنش بازار می شود خودداری کنند؛ مسئولان نیز باید با قاطعیت با محتکران و کسانی که قصد سوء استفاده از شرایط موجود را دارند، برخورد کنند.

کد خبر 352964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.