شهرداری و هیئات مذهبی برای عزاداری امام حسین (ع) همکاری کنند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به فرارسیدن ایام شهادت و سوگواری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: مردم اصفهان به عشق به امام حسین (ع) شهره هستند و همه محلات این شهر آماده برگزاری عزاداری امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود ضمن قدردانی از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره بهانه‌ای باشد تا در سالهای آینده گردشگران داخلی و خارجی بیشتر به اصفهان سفر کنند.

وی همچنین به فرارسیدن ایام شهادت و سوگواری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: مردم اصفهان به عشق به امام حسین (ع) شهره هستند و همه محلات این شهر آماده برگزاری عزاداری امام حسین (ع) است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌های مناطق همکاری لازم را برای برگزاری بهتر مراسم عزاداری امام حسین(ع) داشته باشند، اضافه کرد: از سوی دیگر نیز از هیئات مذهبی تقاضا داریم با خدمات شهری به منظور نظافت بهتر شهر در اطراف حسینه‌ها و تکیهها همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: شهرداری شهر را برای میزبانی از دانش آموزان آماده سازی کند و با هدایت، مراقبت و نظارت کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر فعالیت سرویس مدارس دانش‌آموزان رصد شده است.

کد خبر 352908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.