۱۳۷۸ اثر به جشنواره رسانه‌ای معلولان ارسال شد

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۳۷۸ اثر از سراسر کشور به جشنواره بین‌المللی رسانه ای معلولان ارسال شده، گفت: ۱۰۸۲ اثر در بخش اصلی و ۲۹۶ اثر در بخش ویژه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور گلناری عصر امروز (شنبه) در نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان با بیان اینکه طی سه سال گذشته با تشکیل باشگاه، پایگاه خبری و برگزاری جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان بیش از پیش توانمندی این قشر از جامعه را به رخ کشیدیم، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد برنامه امروز را معلولان در دست داشته و اجرا کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد جشنواره ملی معلولان در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد، افزود: در بخش اصلی معلولان نابینا، ناشنوا و جسمی حرکتی در ۱۲ رشته مختلف شامل، صفحه بندی، گزارش، فن بیان، مصاحبه تصویری، عکس خبری، عکس سوژه‌ای، طنز،  مقاله، کاریکاتو، قطعه ادبی، مصاحبه و خبر آثار خود را ارسال کردند که در نهایت ۳۸ اثر برتر در حوزه های مختلف انتخاب شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان ادامه داد: بخش ویژه افراد معلولیتی نداشته ولی برای معلولان در پنج حوزه مختلف که شامل عکس، مصاحبه، گزارش، خبر و مقاله نوشتند و آثار خود را به جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان ارسال کردند که ۱۵ اثر  برتر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۷۸ اثر از سراسر کشور به جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان ارسال شده، گفت:  از این تعداد ۱۰۸۲ اثر در بخش اصلی و  ۲۹۶ اثر در بخش ویژه بوده است.

گلناری با بیان اینکه از ۹ استان کشور آثار خود را به جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان ارسال شده، افزود:  استان های شرکت کننده گیلان، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان، قم، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه همانطور جشنواره به صورت بین‌المللی رسانه‌ای معلولان  اعلام شد اما در جوایز به دو دلیل بخش بین‌المللی حذف کردیم، اظهار کرد:  این جشنواره اولین تجربه بود و  تعدا آثار ارسال شده کم بود.

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان تصریح کرد: دلیل دوم  مسئله آمد و رفت افراد شرکت کننده  خارج از کشور به  جشنواره بود که به خاطر تغییر، تحولات و تحریم‌ها  بر علیه ایران امکان حضور آنها فراهم نبود.

وی با تاکید بر اینکه آثار ارایه شده خارج از کشو را اجر می نهیم و از طریق پست یا ایمیل لوح تقدیر و یادبود جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان ارسال خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان  خارجی این جشنواره از کشورهای مانند اوگاندا از آفریقا، کانادا، پاکستان، چین و لبنان بوده است.

کد خبر 352892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.