جشنواره ها به پیشرفت و تحول شهری کمک می کنند

تیران-معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و محلی به پیشرفت و تحول شهری کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حامد عباسی نامی در بازدید از جشنواره انگور تیران با اشاره به اهمیت و جایگاه این رخداد فرهنگی اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و محلی که با رویکرد معرفی شهرها برگزار می شود به پیشرفت و تحول شهری کمک می کنند.

وی افزود: جشنواره انگور در شهرستان تیران و کرون فرصتی برای معرفی ظرفیت های این منطقه به مردم استان اصفهان و مسافران سراسر کشور می شود و با چنین اقداماتی فرصت های سرمایه گذاری مشخص و در جذب سرمایه گذار موثر است.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان ادامه داد: موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون یکی از فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری در این منطقه است و اگر مردم استان اصفهان و سایر شهرهای کشور در قالب جشنواره ها به این منطقه دعوت شوند، فرصت های سرمایه گذاری این منطقه نیز تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری این منطقه گفت: آثار تاریخی و موقعیت های گردشگری بکر همراه با هوای تمیز در شهرستان تیران و کرون منجر به جذب گردشگر در فصل های مختلف سال شده و باید از این ظرفیت بیش از بیش استفاده شود.

نامی اضافه کرد: مدیریت شهری در شهرستان تیران و کرون با رویکرد گردشگری قادر به ایجاد تحول جدی در این منطقه خواهد داشت.

کد خبر 352797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.