امینازاده: حضور خانواده ها در جشنواره زاینده رود، هیجان خاصی دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه جشنواره زاینده رود گفت: سرگرم شدن مردم به انجام ورزش ها در جشنواره زاینده رود، باعث جذاب تر شدن این جشنواره است.

علیرضا امینازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد جشنواره زاینده رود گفت: جشنواره زاینده رود با نیت ایجاد نشاط و شادی میان مردم و معرفی رشته های ورزشی انجمن هیئت های ورزشی، که حدود ۲۰ رشته ورزشی می باشند، برای سومین سال برگزار می شوند. امسال هم با این که زاینده رود خشک بود، این ورزش است که نشاط و شادابی خاصی بین مردم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ورزش هایی که هیجان دارد و با حال و هوای مردم سر و کار دارد را توسعه دهیم، باید در بین مردم آن را برگزار کنیم. این که این ورزش ها در سالن های ورزشی برگزار شود، مخاطبان و تماشاچی ها را کمتر می کند اما وقتی مردم خودشان سرگرم انجام این ورزش ها می شوند، جذابیت بیشتری برایشان دارد و از محاسن این جشنواره همین نکته است که مخاطب آن، به غیر از ورزشکاران، مردم عادی نیز هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در مورد این که در جشنواره بانوان و آقایان در کنار هم مشغول ورزش هستند، خاطرنشان کرد: تا اینجا به گونه ای برخورد شده است که ضمن رعایت شئونات اسلامی و ارزش های مد نظر ما، رشته های ورزشی معرفی می شوند و حضور بانوان، آقایان و خانواده ها در کنار هم در این جشنواره هیجان خاصی را به جشنواره اضافه کرده است و این موضوع، این نوید را می دهد که بتوانیم در طول سال های آینده، جشنواره هایی از این دست را با تعداد بیشتری برگزار کنیم.

کد خبر 352773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.