نمایشگاه محصولات محلی در راستای تحقق حمایت از کالای ایرانی است

تیران-نایب رییس شورای اسلامی شهر تیران گفت: برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات محلی تیران در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.

علی دادخواه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری جشنواره انگور و برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات باغی و صنایع دستی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات محلی تیران در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی است.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه و جشنواره فرهنگی فرصت و زمینه سازی خوبی برای توسعه و رشد فعالیت های اقتصادی بر مبنای توانمندی های محلی است تا اینکه بیش از بیش از زمینه رشد اقتصادی محلی و ایجاد اشتغال های پایدار آینده را فراهم کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به آمار سفر 20 میلیون مسافر و گردشگر به این منطقه خاطرنشان کرد: جمعیت بالای مسافران و گردشگران فرصت طلایی برای رشد صنعت گردشگری در شهرستان تیران و کرون است و با برگزاری رخدادهای فرهنگی از جمله جشنواره انگور زمینه جذب گردشگر و مسافر بیشتر به این منطقه فراهم می شود.

وی ادامه داد: باید از فرصت های موجود در عرصه فرهنگی برای معرفی بیشتر ظرفیت های تاریخی و گردشگری شهرستان تیران و کرون استفاده شود که در این خصوص فعالیت رسانه ها در انعکاس اخبار جشنواره انگور و معرفی ظرفیت های گردشگری نیاز است.

دادخواه با بیان اینکه وحدت و انسجام در بین مردم شهرستان تیران و کرون برای معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی شرایط کار را تسهیل کرده است، یادآورشد: مردم شهرستان تیران و کرون همواره سعی بر مردم داری و میهمان نوازی داشته اند و جشنواره انگور این خصوصیت اجتماعی مردم را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: جشنواره انگور یک برنامه بلندمدت برای معرفی قابلیت های شهرستان تیران و کرون است که با همت و تلاش مسئولان شهرستان و مردم پیگیری می شود.

کد خبر 352679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.