۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
شهروندان ارشد شهر تکریم می شوند

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: ایستگاه‌های پرفورمنس با موضوع دغدغه‌های سالمندان در جامعه به همت و پشتوانه باغ تجربه که مرکز تخصصی سالمندان است، در ناژوان رونمایی شد.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در ناژوان تعداد هفت ایستگاه پرفورمنس دایر شده است که هر کدام یکی از دغدغه‌های سالمندان را به شهروندان نمایش می‌دهد.

وی افزود: هفت ایستگاه‌ پرفورمنس ناژوان با عناوینی همچون «ما هم نیاز به توجه داریم»، «ما هم نیاز به ازدواج داریم»، «ما هم از تنهایی بیزاریم»، «ما هم توانایی داریم»، «ما هم توجه و احترام می‌خواهیم»، «ما هم نیاز پزشکی داریم»، «ما هم مشکلات معیشتی داریم» دایر شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به برگزاری «جشن تکریم شهروندان ارشد شهر» در ناژوان، گفت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان شامگاه چهاردهم شهریورماه سال‌جاری جشن تکریم شهروندان ارشد شهر با عنوان «فردایی برای همه» ویژه سالمندان در محل ویژه برگزاری جشن های ناژوان برگزار کرد.

وی برگزاری نمایش‌های میدانی و خیابانی را از برنامه‌های جنبی این جشن عنوان و تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن تکریم شهروندان ارشد به عنوان سرمایه‌های شهر و صاحبان تجربه بود.

شفیعی اظهارکرد: برگزاری این جشن‌ها و شاخص کردن شهروندان ارشد می‌تواند جایگاه آنها را در سطح جامعه محکم‌تر و مستحکم‌تر کرده و به نوجوانان و جوانان نشان دهد که احترام و استفاده از فکر و اندیشه این سرمایه‌های ارزشمند سرمنشأ موفقیت شهر و شهروندان است.

مدیر طرح ساماندهی منطقه ناژوان با بیان اینکه پارک طبیعی ۱۲۰۰ هکتاری ناژوان به عنوان دومین میراث طبیعی اصفهان نقش مهمی در تصفیه هوای این کلانشهر دارد، گفت: پارک ناژوان به عنوان یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای اصفهان، روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان خوش ذوق اصفهان است.

کد خبر 352678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.