نوروزی: اصفهان شهری شاد محور، هنر محور و دانش محور است

شهردار اصفهان با بیان اینکه نصف جهان شهری شاد محور، دانش محور و هنر محور است، گفت: آینده این شهر بسیار درخشان خواهد بود، امیدواریم شادی به همه خانه های اصفهانی ها راه پیدا کند و در همه جای شهر حاکم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه (چهارشنبه) در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: جشنواره کودک امسال با موفقیت برگزار شد، زیرا تمام اهداف از پیش تعیین شده در شورای سیاست گذاری تحقق یافت.

وی افزود: جشنواره امسال، با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و پدران و مادران آنها از مناطق مختلف شهر و استان اصفهان و هنرمندان برگزار شد، تمام هنرمندان اصفهانی، نوجوانان و کودکان در همه بخش های این جشنواره نقشی اساسی داشتند.

شهردار اصفهان از تمام هنرمندانی اصفهانی و هنرمندان سراسر کشور و دیگر نقاط جهان که در این جشنواره شرکت کردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: به همه کودکان و نوجوانانی که سرمایه های استان اصفهان و کشور هستند، افتخار می کنیم.

نوروزی تاکید کرد: یکی از رویاهای بزرگ مدیریت شهری اصفهان برای تبدیل چهارباغ عباسی به یک گذر فرهنگی و پیاده راه در این جشنواره محقق شد، استقبال و هیجان مردم از جشنواره در چهارباغ آشکار بود به طوری که در این گذر فرهنگی جای سوزن انداختن نبود، جالب این است که تبدیل چهارباغ به یک گذر فرهنگی از برنامه های آینده مدیریت شهری بود.

وی افزود: حضور مردم در برنامه های جانبی این جشنواره اثبات کرد که چقدر از این رویداد بین المللی استقبال کردند و این به معنای موفقیت یک جشنواره است، در واقع جشنواره کودک توانست مردم را در این فضا و در این مکان حاضر کند و امیدوارم اصفهان همیشه شاد و پر انرژی باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: اصفهان شهری شاد محور، دانش محور و هنر محور است، بنابراین آینده این شهر بسیار درخشان خواهد بود، امیدواریم شادی به همه خانه های اصفهانی ها راه پیدا کند و در همه جای شهر حاکم شود.

نوروزی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد برگزاری چندین جشنواره در اصفهان بودیم و این یعنی که اصفهان ظرفیت برگزاری چنین جشنواره هایی را دارد، گفت: هم اکنون ۲۰۰ میهمان خارجی برای شرکت در یک کنگره بین المللی در اصفهان حضور دارند، این نشان می دهد که اصفهان می تواند مرکز برگزاری جشنواره ها و کنگره ها در کشور باشد، بنابراین امیدواریم که سالن اجلاس بین المللی سریعتر افتتاح شود تا بتوانیم هر روز در این کلانشهر جشنواره هایی در سطح ملی و بین المللی برگزار کنیم.

وی با ابراز خرسندی از این که دیدگاه های هنرمندان اصفهان در جشنواره اجرایی شده است، گفت: در یک سال گذشته با شنیدن نظرات هنرمندان اصفهانی، دیدگاه های آن ها را در این جشنواره اجرا کردیم. امسال با ۳۲ فیلم تجربه اصفهان را به نمایش گذاشتیم و این یعنی یک موفقیت بزرگ؛ بنابراین امیدوار هستیم که بتوانیم با گفت و گو و مشارکت مردم و هنرمندان دبیرخانه دائمی جشنواره کودک را در اصفهان راه اندازی کنیم تا کیفیت جشنواره هر روز بیشتر شود و استعدادهای کودکان اصفهانی با حضور در جشنواره ها و نمایش ها شکوفا شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: جشنواره، امسال با کمک همه مسئولان حال و هوای بسیار خوبی به اصفهان داد و این شهر را به جهان معرفی کرد.

وی ادامه داد: وقتی با خبرنگاران خارجی صحبت می کردم، دیدم که تعداد زیادی از کشورهای مختلف این برنامه ها را دنبال کردند. امیدوارم که همه کودکان ایرانی و اصفهانی که این جشنواره به افتخار آن ها برگزار شده، بتوانند با هنر و حضور جدیشان در عرصه ها افتخار اصفهان باشند.

شهردار اظهار کرد: اصفهان راست قامت بر بلندای تاریخ ایستاده و کودکان امید این شهر هستند، یقین دارم همه رویاهای من در روز معارفه ام را شما کودکان و نوجوانان تحقق می بخشید.

کد خبر 352653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.