نمایش تکنولوژی روبات‌ها در ایفا ۲۰۱۸

در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی امسال محصولات متنوعی معرفی شد که یکی از جالب‌ترین آن‌ها روبات‌های هوشمند هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ در حال برگزاری است و برترین شرکت‌های تکنولوژی جهان جدیدترین محصولات خود را پیش روی علاقه مندان قرار داده اند. "SRS-XB۵۰۱G" ، یک اسپیکر مقاوم و قابل حمل ساخت شرکت سونی است که در نمایشگاه امسال رونمایی شد. این اسپیکر در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. شرکت سونی مدعی است که عمر باتری اسپیکر جدید ۱۶ ساعت خواهد بود. محصول جدید سونی یک گجت عالی برای مهمانی‌ها محسوب می‌شود.

اما از آنجا که روبات‌ها، فناوری روز کشورهای جهان هستند در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ شرکت Neato، سازنده روبات‌های خانگی از جاروبرقی‌های روباتیک  D۴  Connected و D۶Connected خود رونمایی کرد. این روبات‌های دوست‌داشتنی می‌توانند خانه کاربران را به طور خودکار تمیز کنند. جالب است بدانید که نسخه جدید این ربات ها با نام D۷ Connected   می‌تواند قسمت خاصی از خانه را برای پاک‌سازی هدف قرار دهد.

ال جی از دیگر شرکت‌هایی است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از روبات اسکلتی خود رونمایی کرد. روبات CLOi SuitBot در حالت‌های نشسته و ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روبات مجهز به هوش مصنوعی است که امکان قابلیت تحمل بار را تحلیل می‌کند. شرکت UBTech نیز روبات UBTech Alpha Mini را که یک همراه هوشمند نامیده می‌شود در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. محصول دیگر این شرکت، روبات‌های کوچکی هستند که فوتبال بازی می‌کنند و در نمایشگاه ایفا با یکدیگر مسابقه دادند.

کد خبر 352465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.