پارک‌های علم و فناوری فرصتی برای اداره علمی شهر است

شهردار اصفهان گفت: برگزاری همزمان دو رویداد بین المللی در اصفهان نشان از ظرفیت این شهر برای برگزاری رویدادهای جهانی دارد.

قدرت الله نوروزی امروز (دوشنبه)  در حاشیه سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دو رویداد بین‌المللی در اصفهان اظهار کرد: کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان به‌طور هم‌زمان در اصفهان در حال برگزاری است که نشان می‌دهد این شهر ظرفیت رویدادهای بیشتری در عرصه‌های جهانی دارد.

وی با اشاره به وجود پنج دانشگاه مادر، بیش از ۳۰ دانشگاه غیرانتفاعی و چندین دانشگاه آزاد در استان خاطرنشان کرد: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان سابقه خوبی در کشور دارد و می‌تواند به شهرداری اصفهان کمک کند تا از ظرفیت پارک‌های علم و فناوری در اداره امور شهر استفاده کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری فرصت مطلوبی است تا در مباحث مطرح‌شده در زمینه مدیریت شهری و شهرسازی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان استفاده کنیم.

نوروزی تصریح کرد: برگزاری این کنگره در اصفهان فرصتی است تا علاوه بر مباحث علمی، در حاشیه آن با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری سایر کشورها نیز آشنا شد و از تجربیات علمی آن‌ها برای اداره شهر استفاده کرد.

کد خبر 352401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.