نوروزی: احترام  به کودکان احترام به آینده است

شهردار اصفهان گفت: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، احترام به کودکان را احترام به آینده به حساب می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: همزمان با عید سعید غدیر خم با برگزاری جشنواره‌ها و جشن‌های مختلف در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان فضای بانشاطی در شهر ایجاد شد که مهمترین رویداد این روزها آغاز سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، حال و هوای بسیار خوبی برای کودکان شهر ایجاد کرده است، افزود: خبر خوشی که می‌توان به شهروندان اصفهان داد، اینکه برگزاری جشنواره در اصفهان دائمی شده و متعلق به این کلانشهر تاریخی است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: باید هوای کودکان شهر را داشته باشیم، زیرا آینده‌سازان شهر و کشور هستند، البته سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز احترام به کودکان را احترام به آینده می‌داند.

نوروزی ادامه داد: در ماه‌های گذشته جلسات زیادی برای اجرای سیاست‌گذاری صحیح در خصوص برگزاری جشنواره برگزار شد تا بتوانیم یک برنامه بسیار خوبی برای جشنواره رقم بزنیم که امیدواریم نتایج خوبی از این رویداد حاصل شود.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان اصفهانی در این روزها که متعلق به آنها است می‌توانند از تماشای فیلم‌های جشنواره لذت ببرند، گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای شکوفاشدن استعداد کودکان، دیدن فیلم‌های متعدد و حضور در یک عرصه اجتماعی به صورت گروهی برای کودکان برگزار شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته دولت بین دو عید قربان و غدیر پروژه‌های زیادی در شهر افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به چهاردهمین فروشگاه کوثر در شهرک شفق و فاز اول خیابان آزادگان واقع در منطقه ١٣ اشاره کرد.

کد خبر 352189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.