به دنبال تسویه حساب سیاسی نباشیم

گلپایگان- نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی نباید به دنبال تسویه حساب سیاسی باشیم، تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی اتحاد و همبستگی ملت و دولت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی مطهری امروز (پنجشنبه) در جمع مردم و مسئولان شهرستان گلپایگان با اشاره به عید سعیدغدیرخم اظهار کرد: پیامبر(ص) در بازگشت از آخرین سفر حج در محله برکه غدیر برای اجرای دستور الهی حضرت علی(ع) را به عنوان ولی و امام مسلمانان معرفی کرد.

وی افزود: طبق آیات قرآن برای این که کافران به دین ما آسیب نرسانند تنها خدا و ولی امر مسلمین را باید تبعیت کرد، دین اسلام با بعثت پیامبر(ص) و سپس معرفی حضرت علی(ع) به عنوان ولی امر مسلمین کامل شد.

وی با بیان اینکه اسلام در تصرف مسلمانان است، افزود: نباید از کافران نگران بود و تنها باید از خدا ترس داشته باشیم.

مطهری گفت: خداوند وضع هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد مگرآنکه خود آنان وضعیت و شرایط روحی خود را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه امام به معنای راهبر و رهبر است، اظهار کرد: رهبری کردن جامعه در اجرا و ابلاغ دستورات دین مبین اسلام است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امام معصوم هیچ گناه و خطایی ندارد و مردم و جامعه را به سمت خداوند هدایت می‌کند.

مطهری تصریح کرد: اختلاف شیعه و سنی در مفهوم امامت است نه در انتخاب، شیعیان از زمانی که جبرئیل بر پیامبر نازل شد و مسأله نبوت را مطرح کرد برای مقام مولا و امامت احترام قائل هستند.

وی با بیان اینکه رهبران داعش سرزمین‌های اسلامی را تصرف کردند، اظهار کرد: دشمنان شیعه و سنی مشترک هستند، به همین دلیل باید در یک جبهه واحد و مشترک در مقابل دشمن اتحاد داشته باشیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه کشور ایران در چنین  شرایط اقتصادی و فشار مالی و بانکی در طول دوران ۴۰ سال انقلاب مواجه نبوده است و با صبر و شکیبایی مردم در آینده‌ای نزدیک وضعیت اقتصادی روبه بهبود خواهد رفت.

مطهری گفت: آمریکا برخی کشتی‌های حامل کالا را برای توقف به سمت مرز ایران تهدید می‌کند و نمی‌گذارد ارز و دلار وارد کشور شود، اما برخی کشورهای اروپایی دیگر به تهدید آمریکا برای تحریم ایران توجهی نمی‌کنند و همین سبب آینده روشنی که در انتظار کشور است.

وی تأکید کرد: دنبال تسویه حساب سیاسی نباید باشیم، باید اتحاد و همبستگی ملت بیش از گذشته شود.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بعضی بخش ها شاهد سوء مدیریت هستیم البته هر دولتی با مشکل اقتصادی مواجه است، و تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی اتحاد و همبستگی ملت و دولت است.

کد خبر 352078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد امام.جمعه IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
    0 1
    ایضا ایشان در پایان سخنرانی خود در پاسخ به منتقدی در سالن ایشان را نادان و احمق خواند