شهروندان اصفهان هم دل و هم رکاب می شوند

معاون ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه ای تحت عنوان همدلی هم رکابی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: در این طرح دوچرخه های بلا استفاده شهروندان از سوی شهرداری تعمیر و در مناطق محروم توزیع می شود.

حبیب الله ناظریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این برنامه از شهروندانی که در منازل خود دوچرخه های بلااستفاده دارند خواسته می شود دوچرخه های خود را به شهرداری های مناطق سکونت خود تحویل دهند، پس از ارائه دوچرخه ها، هرگونه اقدامات تعمیراتی از طرف شهرداری بر روی آنها انجام می گیرد و سپس در مناطق محروم طی برگزاری مسابقات در اختیار برنده شدگان قرار خواهد گرفت.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پیش بینی می شود این طرح تا مهرماه تکمیل و در دسترس نیازمندان قرار بگیرد، امیدواریم شهروندان اصفهانی سهم خود را در این کار خیر همچون گذشته ایفا کنند.

ناظریان با اشاره به دیگر برنامه های تفریحی این سازمان گفت: ۲۵۰ برنامه در پارک های مناطق مختلف اصفهان شامل استندآپ کمدی و بازی برپا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی همچنین از افزایش تعداد ایستگاه های صبحگاهی خبر داد و افزود: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ ایستگاه صبحگاهی به تعداد قبلی اضافه شده و این ایستگاه ها از ۱۳۱ ایستگاه به ۱۵۰ ایستگاه رسیده است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: رویکرد برنامه های سازمان خانواده محور است به طوری که در ماه مبارک رمضان برنامه های برای نوجوانان و نونهالان با هدف حضور خانواده ها در کنار یکدیگر برگزار شد.

کد خبر 352039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.