وفاق و همدلی مسئولان برای حضور سرمایه گذاران نیاز است

تیران-معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: فضای آرام، وفاق و همدلی بین دستگاه های اداری در هر منطقه برای سرمایه گذاران نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حمیدرضا طباطبایی در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان با اشاره به سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان و اجرای پروژه های کشاورزی در تیران و کرون اظهار کرد: فضای آرام، وفاق و همدلی بین دستگاه های اداری در هر منطقه برای سرمایه گذاران نیاز است تا اینکه سرمایه گذاران سرمایه های خود را برای ایجاد اشتغال و فعالیت های اقتصادی اختصاص دهند.

وی افزود: اختلاف سلیقه های شخصی، مانع تراشی و بروکراسی سخت اداری از معضلات پیش روی سرمایه گذاران است که باید این موانع حذف و با رعایت قوانین و مقررات و دوری از تفسیر غلط قانون شرایط را برای فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: با وحدت و انسجام درونی در هر منطقه قابلیت توسعه زیرساخت ها برای سرمایه گذاران وجود دارد و مدیریت کلان استان اصفهان همواره در پی تسهیل شرایط سرمایه گذاری در این استان است.

وی با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون قابلیت های خوبی در حوزه کشاورزی داشته است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت با افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی رونق بیشتری خواهد یافت که برای این موضوع به دلیل تسهیل شرایط و همکاری بین بخشی در این منطقه در یک سال گذشته بیش از 300 درصد تسهیلات سرمایه گذاری بخش خصوصی کشاورزی این شهرستان جذب شده است.

طباطبایی یادآورشد: توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این شهرستان با رعایت بحران آب و استفاده از تکنولوژی های نوین کشاورزی از افتخارات این منطقه است تا اینکه با وجود بحران آب، اما رونق کشاورزی همچنان وجود دارد.

وی سرمایه گذاری در بخش گردشگری این شهرستان را نیز بسیار مهم خواند و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی، ظرفیت های طبیعی و تاریخی گردشگری و آب و هوای مساعد این شهرستان فرصت خوبی برای انجام فعالیت های گردشگری است و نباید از این فرصت غفلت کرد.

طباطبایی اضافه کرد: توسعه گردشگری رونق اقتصادی بدون آلایندگی و بحران را به همراه دارد و نیازمند توجه بیشتر مسئولان این منطقه به این حوزه بوده که اقدامات صورت گرفته در سال های اخیر در این حوزه زمینه ساز رشد سایر اقدامات است.

کد خبر 351937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.