باغ بانوان ناژوان، سه شنبه‌ها میزبان معلولان و بیماران خاص

باغ بانوان ناژوان با تأکید بر سهم معلولان از برنامه‌های مختلف تفریحی و فرهنگی روزهای سه‌شنبه هر هفته میزبان معلولان و بیماران خاص است.

مدیر باغ بانوان ناژوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استفاده از باغ بانوان ناژوان در روزهای سه‌شنبه هر هفته ویژه معلولان و بیماران خاص است.

پریسا شاطری از برگزاری جشنواره ماسه‌بازی خانوادگی و ماسه ‌درمانی در این مرکز خبر داد و گفت: جشنواره خانوادگی ماسه‌بازی از دو ماه پیش و روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ هر هفته در باغ بانوان ناژوان برگزار می‌شود؛ همچنین برنامه ماسه‌ درمانی ویژه بانوان در ایام هفته برگزار می‌شود که شامل ۳۰ دقیقه نرمش در ماسه، ۴۵ دقیقه حرکات مدیتیشن و حمام آفتاب است. همچنین خردسالان می‌توانند از زمین بازی ماسه‌ای باغ بانوان ناژوان استفاده کنند.

وی ادامه داد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی نیز از عید قربان تا عید غدیر به صورت جشن خانوادگی و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در باغ بانوان ناژوان برگزار می‌شود.

مدیر باغ بانوان ناژوان با اشاره به برگزاری هفت جُنگ خانوادگی با مشارکت منطقه ۱۴ در قالب برنامه سوت شادی در مناطق محروم گفت: دو برنامه پیاده‌روی و دو برنامه کوهگشت مخصوص بانوان در هر ماه توسط باغ بانوان ناژوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به جز روزهای یکشنبه با مراجعه به باغ بانوان ثبت‌نام کنند.

شاطری تصریح کرد: برنامه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان از ابتدای تابستان امسال و از ساعت هشت صبح روزهای فرد در باغ بانوان برگزار شده است؛ همچنین دختران و بانوان علاقه‌مند می‌توانند در این مرکز دوچرخه‌سواری کنند و آموزش دوچرخه‌سواری ببینند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه روز دختر به مدت پنج روز شامل مسابقات مخصوص مادران و دختران اضافه کرد: دختران و بانوان اصفهانی می‌توانند برای برگزاری جشن تولدهای دوستانه خود از محیط باغ بانوان ناژوان استفاده کنند.

مدیر باغ بانوان ناژوان خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های تفریحی امسال با عنوان "سوت شادی" برگزار می‌شود و ۲۱۰ برنامه در قالب آن اجرا خواهد شد. برنامه سوت شادی در تمام مناطق شهر اصفهان و تا یک هفته قبل از ماه محرم ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، مجموعه فرهنگی، تفریحی باغ بانوان ناژوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مساحت ۳۰ هزار مترمربع محیطی امن و آرام برای تفریح بانوان اصفهانی فراهم کرده است؛ علاقه‌مندان به شرکت در برنامه‌های این مرکز می‌توانند به آدرس اتوبان شهید حبیب‌اللهی، بلوار کشاورز، انتهای خیابان باغ فردوس بعد از کیوسک پلیس، باغ بانوان ناژوان مراجعه کنند.

کد خبر 351887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.