توسعه گردشگری نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور است

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: با توجه به اوضاع خاص اقتصادی شهرداری ها بهترین عامل توسعه شهری، نگاه ویژه به صنعت گردشگری است و باید از هر فرصتی برای توسعه گردشگری استفاده کنیم تا شهر را در مسیر توسعه سریع تر به جلو ببریم.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سیدمحسن هاشمی امروز (دوشنبه) با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری "شهر گردشگر"، اظهار کرد: یکی از منابع اصلی ایجاد ثروت در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، گردشگری است، چراکه این حوزه یکی از بخش های اصلی تجارت بین الملل است.

وی افزود: گردشگری علاوه بر حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی زمینه اشتغال پایدار را نیز  فراهم می کند.

هاشمی، با بیان اینکه مبارکه یکی از شهرهای پرجاذبه در حوزه گردشگری است، تصریح کرد: مبارکه از مواهب طبیعی و تاریخی بسیاری زیادی برخوردار است و شرکت در این نمایشگاه ها موقعیت بسیاری مناسبی برای معرفی به مردم سایر شهرها است.

وی هدف اصلی حضور در این نمایشگاه را معرفی جاذبه های گردشگری شهر عنوان کرد و گفت: حضور در نمایشگاه های گردشگری با معرفی جاذبه تاریخی و طبیعی عامل فراهم شدن ورود گردشگر به شهرستان است همچنین عامل ایجاد ارتباطی گسترده بین فعالان و سرمایه گذاران عرصه گردشگری و مدیریت شهری است.

شهردار مبارکه اظهار کرد : با توجه به اوضاع خاص اقتصادی شهرداری ها بهترین عامل توسعه شهری، نگاه ویژه به صنعت گردشگری است و از هر فرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد تا شهر را در مسیر توسعه سریع تر به جلو ببریم.

به گزارش ایمنا، در روز اول این نمایشگاه غرفه شهر مبارکه میزبان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، معاون تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، مدیر کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی و جمع کثیری از بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر گردشگر  بود.

کد خبر 351785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.