نوروزی: تامین رفاه مردم از مهمترین سیاست های مدیریت شهری است

شهردار اصفهان با بیان اینکه سیاست شهرداری در راه اندازی فروشگاه های کوثر، تامین رفاه بیشتر برای شهروندان است، گفت: اگر بنای کار به توسعه بازارهای کوثر باشد به فروشنده خرد کالاها پیشنهاد می دهیم در صورت تمایل بهره بردار فروشگاه کوثر باشند یا یکی از غرفه های فروشگاه را تحویل بگیرند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در آیین افتتاح چهاردهمین بازار روز کوثر اظهار کرد: تامین رفاه بیشتر مردم همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است که برای تحقق این مهم باید نیازهای مردم در مکان های مناسب برآورده شود.

وی هدف اولیه از راه اندازی فروشگاه های کوثر را ایجاد تسهیلات مناسب برای دسترسی بهتر مردم در تامین مایحتاج خود عنوان کرد و افزود: تاکنون ۱۳ فروشگاه کوثر در شهر اصفهان راه اندازی شده است و خرسندیم که امروز همزمان با دهه ولایت و امامت چهاردهمین فروشگاه نیز افتتاح شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کوثر ۱۴ در نزدیکی شهرک شهید عباسپور و بلوار شفق در زمینی به مساحت ۲۷۷۰ متر مربع و زیربنایی به مساحت ۴۷۵۰ مترمربع راه اندازی شده است، ادامه داد: در قسمت زیرین چهاردهمین بازار پارکینگ احداث شده تا شهروندان هیچ نگرانی بابت جای پارک خودرو نداشته باشند.

نوروزی با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری در راه اندازی فروشگاههای کوثر، تامین رفاه بیشتر برای شهروندان است، اظهار امیدواری کرد: فروشگاه کوثر به کسب و کار فروشگاه های سنتی و مغازه داران آسیب وارد نکند که در این راستا اگر بنای کار به توسعه بازارهای کوثر باشد به فروشنده خرد کالاها پیشنهاد می دهیم در صورت تمایل بهره بردار فروشگاه کوثر باشند یا یکی از غرفه های فروشگاه را تحویل بگیرند.

 وی با بیان اینکه فروشگاه های کوثر در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گام های خوبی برداشته است، افزود: در فروشگاه های کوثر اکثر کالاها، داخلی هستند چرا که اعتقاد داریم اگر بخواهیم وضعیت موجود کشور را بهبود دهیم، چاره ای جز اینکه کیفیت کالاهای داخلی را بیشتر کرده و مردم نیز از کالاهای داخلی حمایت و خرید کنند، نداریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی افزایش تولید و اشتغال را به همراه دارد، گفت: باید از کالاهای داخلی که قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی است، حمایت کنیم. 

نوروزی در خصوص راه اندازی سایر فروشگاه ها در نقاط مختلف شهر گفت: راه اندازی این فروشگاه ها با نگاه به تقاضا راه اندازی می شود، این فروشگاه ها نیز تا جایی توسعه می یابد که جامعه تقاضا کند، البته تاکنون تعداد فروشگاه ها اشباع نشده است.

کد خبر 351582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.