شهردار اصفهان: آغاز معنوی جشنواره کودک می تواند انگیزه بخش نوجوانان باشد

شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهری، همراه با عوامل اجرایی و هنرمندان در آیین افتتاحیه معنوی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور یافته و با حضور در گلستان شهدا به شهدای نوجوان ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، شهردار اصفهان در این مراسم گفت: همانطور که شهدا پای کشور ایستادند ما هم پای شهدا خواهیم ایستاد و از ارزش های کشور دفاع خواهیم کرد.

 قدرت الله نوروزی اظهار کرد: امروز به گلزار شهدا آمده‌ایم تا با شهیدانی که همه هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌ها از دست‌داده‌اند پیمانی دوباره بسته و بگوییم همانطور که شما پای کشورتان ایستادید ما هم پای شما ایستاده ایم.

وی افزود: اکثر شهدایی که اینجا آرمیده‌اند سنینی بین ۱۴ تا ۱۸ سال دارند، این شهدا نه‌تنها جان خود را تقدیم بلکه از تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

شهردار اصفهان ادامه داد: می دانم شما جوانان و نوجوانانی که اینجا حضور دارید، همراه این شهیدان خواهید شد و برای حفظ این آرمان‌ها تلاش خواهید کرد.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: دیدار با شهدا در روز افتتاحیه معنوی این جشنواره بزرگ، برای نوجوانان فضایی معنوی ایجاد کند تا با یاد شهدا انگیزه‌ بیشتری برای تحقق آرزوهایشان داشته باشند.

کد خبر 351568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.