فلسفه تسلیم در برابر خداوند نیاز امروز جامعه است

برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت: عید سعید قربان روز تسلیم خداوند بودن در برابر خواسته های نفسانی است، و امروز همه مسئولان و مردم باید این فلسفه را به عنوان الگویی در کشور پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، ‌حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های نماز عید سعید قربان اظهار کرد: حضرت ابراهیم در روز قربان با دو دشمن نفس و شیطان مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: مبارزه با نفس یعنی از محبت پدری و فرزندی گذشت و پا روی دل خود گذاشت و فریب دشمنی که در صورت های مختلف به سراغ آدمی می آید را نخورد و فقط مطیع دستور خدا باشیم. 

امام جمعه دولت آباد گفت: امروز یکی از اهدافی که دشمنان بزرگ نظام یعنی آمریکا و اسرائیل دنبال می کنند این است که نظام را از درون دچار مشکل کنند و نگذارند مردم از کشور، ‌نظام و دستاوردهای آن دفاع کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن، مردم و مسئولان باید هوشیار باشند، افزود: مسئولان کشور اصلاحات اقتصادی‌ را باید در اولویت قرار دهند همچنین برای مطالبات مردم پاسخی منطقی و مناسب ارایه دهند و در سخنان خود تاکید بر مولفه های وحدت بخش و مقابله با روایت های تحریف شده از اعتراضات را انجام دهند.

به گزارش ایمنا، نماز عید قربان صبح امروز(چهارشنبه) در شهرهای دولت آباد، دستگرد، خورزوق و حبیب آباد برگزار شد.

کد خبر 351456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.