کلیپ آهنگ «لبیک» عید قربان رونمایی می‌شود

کلیپ آهنگ «لبیک» با قدمتی ۱۴۰۰ ساله، با صدای «پیام عزیزی» و با هنرنمایی «حسین رضایی‌نیا» نوازنده باتجربه دف و تعدادی از دف‌نوازان برجسته کردستان در روز عید سعید قربان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، آهنگ «لبیک» هفته گذشته با صدابرداری «امید نیک‌بین» در استودیو «شهر صدا» در تهران ضبط شده بود.

تصویربرداری این کلیپ بامداد شنبه ۲۷ مردادماه به کارگردانی «مقداد مؤمن‌نژاد» و با فیلمبرداری «مهدی افشار» در لوکیشنی در تهران به پایان رسید و قرار است امروز _چهارشنبه ۳۱ مردادماه_ به مناسبت روز عید سعید قربان رونمایی ‌و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و در فضای مجازی سراسر کشور منتشر شود.

تعدادی از دف‌نوازان برجسته کردستان از جمله مختار زندی، آرین رضایی، پرویز مندومی، پیمان صفوتی، مسعود مرادی، سید ادیب جعفری، ماهور روشن، ابراهیم مرادی، عرفان مرادی، حسین شهمیری و همچنین گروه دف نوازان «ماهور» در کلیپ آهنگ «لبیک» به خوانندگی «پیام عزیزی» به هنرنمایی پرداخته‌اند.

«پیام عزیزی» این آهنگ را به زبان عربی در آلبوم موسیقی «لبیک» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی زنده‌یاد «مجتبی میرزاده» در سال ۱۳۷۹ اجرا کرده بود. همه مسلمانان از صدر اسلام تاکنون، هنگام طواف خانه خدا دعای «لبیک» را می‌خواندند و تنظیم جدید این اثر عرفانی با صدای «پیام عزیزی» حال و هوای معنوی دیگری به آن بخشیده است.   

آهنگساز کلیپ آهنگ «لبیک» محمدرضا عزیزی، خواننده «پیام عزیزی» و اسپانسرهای کلیپ‌ نیز «حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و «برزین ضرغامی» رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران است؛ ضمن اینکه «مقداد مؤمن‌نژاد» کارگردان و «مهدی افشار» نیز تصویربردار آن است. هم‌چنین «محمد فدایی» صدابردار صحنه، «منصور جهانی» مشاور رسانه‌ای و «مهدی جهانگیر» نیز به عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی در این پروژه فعالیت داشته‌اند.

کد خبر 351437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.