مسابقه عکاسی«کتابفروشی محبوب من» برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نهمین دوره طرح‌های اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب۹۷» مسابقه عکاسی با موضوع «کتابفروشی محبوب من» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، موسسه خانه کتاب به مناسبت اجرای طرح تابستانه کتاب با هدف شناسایی و معرفی کتابفروشی های محبوب از نگاه خریداران کتاب در طرح تابستانه کتاب سراسر کشور از تمام علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می کند در مسابقه عکاسی با موضوع «کتابفروشی محبوب من» شرکت کنند.

علاقه‌مندان می توانند همزمان با اجرای طرح تابستانه کتاب با حضور در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر کشور، حداکثر سه عکس خلاقانه از کتابفروشی محبوب خود گرفته و برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است در طول برگزاری طرح(تا هشتم شهریورماه) به بخش مسابقه «کتابفروشی محبوب من» در نشانی tabestaneh.ketab.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری عکس های خود اقدام کنید.

- عکس‌ها باید با فرمت JPEG با وضوح کامل و به صورت افقی با حجم حداکثر پنج مگابایت باشند.

- موسسه خانه کتاب پس از بررسی آثار ارسالی از سوی داوران، 40 عکس ارسالی را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب و به صاحبان این آثار جوایزی اهدا می کند.

- موسسه خانه کتاب بعد از پایان مسابقه، کتابفروشی های برتر از نگاه مخاطبان را معرفی خواهد کرد.

نهمین دوره طرح های اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی ها با عنوان(تابستانه کتاب۹۷) از سه شنبه ۳۰ مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور آغاز می شود و به مدت هفت روز در تهران و ۱۰ روز در سایر شهرها ادامه خواهد داشت.

در این طرح، کتاب های تالیفی با یارانه  ۲۵درصد و کتاب های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 351418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.