تک مدال طلای کشتی در روز شکست فوتبال و هندبال + جدول نتایج و مدال

در روز دوم بازی های آسیایی جاکارتا کاروان ایران ضاحبا یک مدال طلا و ۲ مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوم بازی های آسیایی جاکارتا با حضور ورزشکاران کاروان ایران در ۱۲ رشته پیگیری شد که در ادامه نتایج بدست آمده را می خوانید.

صعود با شکست

تیم ملی فوتبال امید ایران که در دو دیدار قبلی مقابل عربستان به تساوی رسید و کره شمالی را مغلوب کرد، ظهر امروز در یک بازی ضعیف مقابل میانمار با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد اما به لطف شکست عربستان مقابل میانمار به عنوان سرگروه راح مرحله دوم شد تا روز پنجشنبه - ۱ شهریور ماه - از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف کره جنوبی برود.

باز هم شکست مقابل یک کشور عربی

تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل مالزی و باخت به قطر، امروز هم مقابل بحرین با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ شکست خورد.

فرزان به برنز قناعت کرد

فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی برابر تکواندوکار ازبکستان شکست خورد و از رسیدن به فینال بازی‌ها بازماند. او با شکست ۱۵ بر ۱۳ به مدال برنز قناعت کرد.

اولین مدال سابر انفرادی ایران پس از ۴۴ سال

علی پاکدامن در دیدار نیمه نهایی مسابقات شمشیر بازی اسلحه ساب رو در روی اوه سانگوک از کره جنوبی قرار گرفت و در حالی که به دنبال انتقام شکست قهرمانی آسیا برابر این حرف بود در نهایت با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۴ مغلوب شد و از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

هتریک طلایی کشتی آزاد

پرویز هادی صبح امروز رقابت خود را در وزن ۱۲۵+ کیلوگرم کشتی آزاد شروع کرد و در نخستین مسابقه موفق شد حریف هندی را ۱۰ بر صفر مغلوب کند.

هادی در مرحله بعد کشتی گیر قزاق را هم ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی مقابل حریف ازبکستانی ۱۱ بر ۸ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

کشتی گیر سنگین وزن ایران در مسابقه فینال موفق شد ژی وی از چین را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو بر دارد و مدال طلا را از آن خود کند.

سایر نتایج ورزشکاران کاروان ایران را در ادامه می خوانید:

در پایان روز دوم بازی های آسیایی جاکارتا کاروان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در رده ششم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت. در زیر جدول توزیع مدال ها را می خوانید:

کد خبر 351344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.