کارگروه ضد ایرانی ترامپ بیشتر جنبه روانی وتبلیغاتی دارد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمجلس گفت: وظیفه ما ایرانی‌ها در برابر تحرکاتی مثل تشکیل «گروه اقدام علیه ایران»، وحدت و همدلی است، همچنین باید در برابر کسانی که با اقداماتی مثل احتکار، در سیستم اقتصادی کشور اختلال ایجاد می کنند، بایستیم.

اصغرسلیمی در رابطه تحرکات جدید آمریکا در راه اندازی «گروه اقدام» برضدمنافع ایران به خبرنگار ایمنا گفت: همیشه گروه‌هایی در وزارت خارجه آمریکا برای مقابله با ایران وجود داشته، این کشور دارای اندیشکده‌هایی بر ضد ایران است که مدام در همین راستا کار کرده و راه حل‌هایی برضد ایران ومنافع مردم ما ارائه می دهند.

سلیمی افزود: این اندیشکده‌ها در برابر ایران همیشه فعال هستند و در آینده هم فعال خواهند بود، اما به نظر می رسد راه اندازی این «گروه اقدام» بیشتر نمادین بوده تا آمریکا به کشورهای دیگر گوشزد کند که ما در کارمان در مقابله با ایران بسیار جدی هستیم وامروز حساسیت ما به این موضوع بیشتر شده است.

وحدت و همدلی؛ بهترین پاسخ ایران به کار گروه ضد ایرانی آمریکا

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: جنگ و تحریم‌هایی که همواره به ایران تحمیل شده، کینه و عداوت آمریکایی‌ها نسبت به ایران را نشان می دهد. هدف آمریکا از تحریم ها و تشکیل این گونه کارگروه‌های ضد ایرانی، ترغیب سایر کشورها به کینه ورزی و و دشمنی با ایران است.

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکا از برجام خارج شده، می خواهد با این اقدامات به سایر کشورهای امضاکننده نشان بدهد که آنها نیز باید همکاری خود را با ایران قطع کنند، ولی آمریکا موفق نخواهد شد؛ چرا که در حال حاضر جامعه بین المللی از کارشکنی های آمریکا راضی به نظر نمی رسد.

سلیمی در رابطه با اینکه ایران باید در پاسخ به تشکیل گروه اقدام چه اقداماتی انجام بدهد، گفت: وظیفه ما ایرانی‌ها در برابر تحریکاتی مثل تشکیل گروه اقدام، وحدت و همدلی است، مردم و مسئولان باید در برابر دشمن متحد بوده و یک صدا باشند تا بتوانیم مقابله جدی در برابر تحریم ها داشته باشیم.

حواسمان باشد ناخواسته به دام دشمن نیفتیم

وی افزود: همچنین لازم است در برابر کسانی که با اقداماتی مثل احتکار، در سیستم اقتصادی کشور اختلال  ایجاد می کنند و سعی دارند نظم عمومی را به هم بزنند وکشور را به حاشیه ببرند، بایستیم.

سلیمی تاکید کرد: به طور قطع ایران باید در مقابل آمریکا و عملکرد دولتمردان این کشور واکنش نشان دهد تا دشمن نتواند با تبلیغات منفی، افکار عمومی جهانی را بر ضد ایران تحریک کند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: باید حواسمان باشد که ناخواسته به دام دشمن نیفتیم و درتله وی گیر نکنیم، ما ایرانی‌ها در زمان جنگ در برابر دشمن متعهد بوده‌ایم و امروز نیز با توجه به اینکه توطئه‌های دشمن بیشتر شده و مشکلات اقتصادی در کشور هم مطرح است، دشمن سعی می‌کند از این موضوع بهره برداری و مردم را نسبت به نظام و مسئولین دلسرد کند، بنابراین باید انسجام خود را بیش از گذشته حفظ کنیم.

سخنگوی کمسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: کارکرد این کارگروه بیشتر جنبه روانی وتبلیغاتی دارد و گرنه دشمن تاکنون هر کاری که از دستش برآمده و توانسته برای مقابله با ایران انجام داده و به نتیجه هم نرسیده است.

کد خبر 351328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.