شورای شهر برای ایفای حقوق شهروندی تاسیس شده است

مهدی مزروعی در دومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با کسب ۱۳ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات هیئت رییسه دومین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا برگزار شد.

در این انتخابات همه اعضای هیئت رییسه در سمت خود باقی مانده و مهدی مقدری، سخنگوی سال اول شورای پنجم از سمت خود کناره گیری کرد.

تنها کاندیدای منشی دوم و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی مهدی مزروعی معرفی شد که با کسب ۱۳ رای به مدت یکسال به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

مهدی مزروعی در این خصوص اظهار کرد: بنده به اصرار همکارانم در شورای شهر این مسئولیت را قبول کردم، البته در دوره اول نیز این پیشنهاد به من ارایه شد که به دلایل شخصی حاضر به پذیرش این مسئولیت نشدم.

وی تصریح کرد: بر این باورم شورای شهر و همه اختیارات، وظایف و سمت‌های آن ذاتاً برای انجام خدمات شهری و ایفای حقوق شهری شهروندان طراحی و تاسیس شده و پیگیری یا رهبری پروژه‌های سیاسی را باید در خارج از شورا در فضای سیاسی و با ابزارهای مربوط به آن انجام داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بر این باورم می‌توان نماینده مردم، عضو لیست امید و متعهد و پیگیر پیمان بسته شده با مردم بود و همزمان متعهد به منافع کلان جبهه اصلاحات و متعهد به رعایت چارچوب‌های قانونی هم بود.

کد خبر 351253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.