تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان و صنعتگران پرداخت می شود

برخوار- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار از پرداخت تسهیلات شش درصدی برای اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

منیره عامری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، اظهار کرد: این تسهیلات به دو صورت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به متقاضیان روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت برای طرح های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و آموزشگاهی پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با سود شش درصد، دوره تنفس یک ساله و باز پرداخت شش ساله به متقاضیان پرداخت می شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار از پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر برای مناطق شهری و صنعتی با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره تنفس شش ماهه و بازپرداخت سه تا پنج سال خبر داد.

وی سقف وام های روستایی و شهری را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان و ۶۰ میلیارد ریال با مصوبه استانی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات برای پوشاک، کفش و مصنوعات چرمی، مبلمان و مصنوعات چوبی، فرش دستباف، ‌ماشین آلات و ادوات مکانیزاسیون کشاورزی، فرآوری محصولات معدنی کوچک، صنایع دستی، زعفران و گیاهان دارویی، سردخانه و نگهداری محصولات، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش و فراوری طیور، شیلات و آبزیان، صنایع غذایی تبدیلی، محصولات گلخانه ای، کشت نهال و بذر، بسته بندی میوه، سبزی، نان، ادویه و خشکبار، بوم گردی، خدمات بازرگانی، توسعه گردشگری سلامت و مراقبت های سلامت جامعه نام برد.

عامری افزود: علاقه مندان برای اجرای هر یک از طرح های اشتغالزایی می توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار مراجعه کنند.

کد خبر 351190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.