قصد رییس جمهور شدن ندارم

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد:‌ مسئولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی کار بسیار سختی است، باید شرایط و فضا به گونه‌ای باشد که به یک فرد به زور بگویند آقا برو رییس جمهور بشو و ما به غیر از شما فرد دیگری برای تصدی این مسئولیت نداریم.

به گزارش ایمنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی در مورد تمایلش به پذیرش پست ریاست جمهوری گفت: قصد چنین کاری را ندارم، چون می‌دانم ریاست جمهوری کار بسیار سختی است. مسئولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی کار بسیار سخت‌تری نسبت به سایر نظام‌ها و کشورهای دیگر است.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد:‌ اگر فردی می‌گوید من می‌خواهم رییس جمهور بشوم، واقعا اشتباه فکر می‌کند. باید شرایط و فضا به گونه‌ای باشد که به آن فرد به زور بگویند آقا برو رییس جمهور بشو و ما به غیر از شما فرد دیگری برای تصدی این مسئولیت نداریم. 

وی که در گفت‌و گو با ایلنا سخن می گفت، همچنین در رابطه با اینکه آیا از عاقبت روسای جمهور در ایران هراسی دارد؟ اظهار کرد: ما همه برای خدمت آمده‌ایم و نباید از هزینه دادن برای مردم ترسید. اگر هدف خدمت باشد، فرد به دنبال جاه‌طلبی و شهرت قدرت نمی‌رود، بلکه معیارش تکلیف و توانایی‌اش هست، اگر فردی برای به دست آوردن پست هر کاری انجام می‌دهد، باید در انگیزه او شک کرد.

کد خبر 351186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.