"آقای نیاز" در اصفهان بمانید

شامگاه جمعه، بیست و ششم مرداد ماه، قدرت الله نوروزی، شهردار کلانشهر اصفهان، به تماشای تئاتر کوران، کاری از امید نیاز نشست.

به گزارش ایمنا، امید نیاز، کارگردان کوران پس از اتمام این نمایش در جمع تماشاگران خطاب به شهردار اصفهان گفت: تبریک میگویم در شهری شهردار هستید که مردم آن، تئاتر می بینند.

این کارگردان تاکید کرد: کوران آخرین کاری است که من در اصفهان به روی صحنه بردم. ٢٢ سال جنگیدم، دلم برای شهرم تنگ می شود، اصفهان می مانم اما دیگر در این شهر کار نمی کنم.

شهردار اصفهان نیز با ابراز خرسندی از تماشای تئاتری که نشان دهنده مفاهیم متعدد انسانی است، گفت: تئاتر، موجود زنده ای است که با انعکاس حقایق به راحتی با مخاطبش ارتباط برقرار می کند؛ امید نیاز می تواند همچون گذشته، سرآمد تئاتر در کشور باشد.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: از آقای نیاز خواهش می کنم در اصفهان بمانند و مقدمات کار جدید خود را از همین امشب فراهم کند. ما با تمام امکانات موجود، تئاتر را حمایت می کنیم و از امید نیاز می خواهیم به عنوان یکی از هنرمندان برجسته کشور و عرصه های بین المللی در همین شهر بماند و کار کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مردم نیازمند شور و نشاط هستند و ما با تمام امکانات در اختیار، زمینه را برای هنرنمایی هنرمندان و نشان دادن حقایق جامعه فراهم کرده و از آنها حمایت می کنیم.

 تئاتر کوران تا دوم شهریور ماه، ساعت ٢٠:٣٠ در تالار هنر به روی صحنه می رود.

کد خبر 351161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.